איזורים מומלצים לטיול בארץ לפי תקופות בשנה

קחו לכם רגע ונסו להיזכר בכל "אירועי החורף" הקשים שפקדו את אזורנו בשנים האחרונות. נכון שלא נתקלתם בהרבה כאלה?

זה לא כל-כך מעודד עבור החקלאים שביננו, ומהצד השני זה אומר שניתן לטייל בישראל לאורך כל השנה. נכון שזה ידרוש מאיתנו להתאים את מסלול הטיול לעונת השנה, אבל זה בשום אופן לא ימנע ממנו לטייל. גשם, רוח או שרב - אם רק נבחר את המסלול הנכון נוכל לטייל בכל זמן ובכל מצב. צוות המדריכים של "אלון בתבור" יעזור לכם לארגן טיול בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולמזג האוויר כדי שתוכלו גם אתם לצאת לטבע וליהנות מחוויה ייחודית לכל החושים.

מסלולי טיול בארץ לחורף

לשמחתנו (או לצערנו) החורף בישראל אינו מהקשים ואת ימי הגשם הסוערים אפשר לספור בקלות. לטיולי חורף בארץ יש קסם מיוחד וניתן לחזות בדברים שלא ניתן לפגוש בשאר עונות השנה. למעשה ניתן לטייל בישראל בחורף בכל האזורים אך יש אזורים שנחשבים למומלצים לטיול חורף. מסלולי טיול בצפון בחורף יפגישו אתכם עם נחלים מלאי מים ועם פרחים מיוחדים שגדלים רק בחורף. אם תבחרו במסלולי טיול בדרום בחורף תפגשו את המדבר במלוא תפארתו ותיהנו ממזג אוויר מושלם לטיולים.

טיול קיץ בישראל

בניגוד לחורף הישראלי, הקיץ דווקא מעמיד אותנו עם אתגרי מזג אוויר משמעותיים. החום הכבד ששורר באזורנו עלול להפריע לטיולים, במיוחד למסלולים הארוכים. אבל הסירו דאגה  מלבכם! אין כל סיבה להישאר בבית, וכל מה שצריך הוא לבחור מסלול טיול שמתאים לקיץ. מה למשל? מסלולי טיול עם מים! הליכה בנחלים, ביקור במעיינות, בברכות ומפלים ייתנו מענה ראוי לחום הכבד ויאפשרו לכם להצטנן ולהתרענן בדרך חווייתית ביותר. בטיולי קיץ יש להקפיד על הליכה מבוקרת, להרבות בשתייה ובאמצעי הגנה מפני השמש והחום הכבד. אם תדאגו לאלו ותתכננו מסלול עם מים תוכלו ליהנות מטיול מיוחד ובלתי נשכח. בנוסף לכך, תוכלו לתכנן לינת שטח ולהעצים את החוויה אפילו יותר.

טיולי פריחה באביב

האביב הארצישראלי הוא בין התקופות היפות ביותר שעוברות על המדינה שלנו. האזורים השונים מתכסים בפרחים מכל הסוגים וכל הצבעים ולכם ניתנת ההזדמנות לחזות בפלא הזה. בדרום תוכלו לבקר ב"דרום אדום" (שמתקיים בחודשי החורף וממש לא כדאי לפספס אותו). בצפון תוכלו לחזות בפריחה אביבית משגעת שצובעת את האזור בשלל צבעים מרהיבים ביופיים. אירוסים, חרציות, חוטמיות, ועוד שפע של פרחים יחכו לכם מסלולי טיול שונים ויחשפו אתכם לחוויה של ריחות וצבעים. לא יודעים היכן נמצאים כל טיולי הפריחה השווים ביותר? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.