ארגון טיולים לקבוצות בארץ

אתם תארגנו את משתתפי הקבוצה, אנחנו נדאג לכל השאר. מה זה "כל השאר" אתם תוהים?

נארגן לכם אוטובוס אם תצטרכו, נבחר את מסלול הטיול שמתאים לכם, נתכנן את ההדרכות והסיפורים שיעניינו אתכם, נחליט איפה נעצור לאכול ומה בדיוק, ואם צריך גם נמצא מקומות לינה מתאימים. ארגון טיולים לקבוצות הוא המומחיות שלנו ב"אלון בתבור" ואחת המשימות האהובות עלינו. אנחנו מאמינים שהסוד לטיול מוצלח הוא תכנון מקדים ומדוקדק שלוקח בחשבון את המאפיינים הייחודיים של כל קבוצה, כי הרי אין קבוצה שדומה אחת לשנייה ולכל אחת יש את הצרכים והרצונות המיוחדים לה.

נדאג לכם הפרטים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה בלתי נשכחת

כפי שציינו, אנחנו מאמינים שחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר היא זו שהופכת טיול לחוויה נהדרת לכל משתתפי הקבוצה. תחילת תהליך ארגון הטיול יכלול תחקיר מעמיק של אופי המשתתפים, ההעדפות שלהם, היכולות הפיזיות שלהם ותחומי העניין שלהם. רק לאחר שנשאל את כל השאלות ונקבל את כל התשובות, נתפנה לתכנון מסלול טיול מתאים. נדאג לחשוב על הכל כדי ליצור חוויה באמת מיוחדת ולא שגרתית עבור קבוצת המטיילים. צוות המדריכים שלנו פועל כדי לתכנן הפקה מנצחת לכל קבוצת מטיילים ביעדים שונים בארץ.

למה טיולים הם הפעילות הטובה ביותר שתוכלו לארגן לעובדים שלכם?

לאחרונה הפכו טיולי חברות לאחת מפעילויות הרווחה המועדפות בארגונים ועסקים, גדולים וקטנים כאחד. בתור חברה לארגון והדרכת טיולים אנחנו לגמרי מברכים על המגמה הזו ומאמינים שכך מקבלות קבוצות עובדים פעילות עם ערך מוסף שכוללת גם יציאה לטבע, גם שבירת שגרה וגם הזדמנות לבקר במקומות שכנראה לא היו מגיעים אליהם בעצמם. כשמדובר על יום גיבוש לעובדים המטרה העיקרית היא יציאה מהמשרד לטובת חוויה שוברת שגרה, ומסלולי טיול בארץ מצליחים למלא בדיוק את זה. בנוסף לכך, טיולים מהווים הזדמנות מצויינת לגיבוש החברים בקבוצה ולהכיר אותם באופן קצת אחר מחוץ למקום העבודה.

השלם גדול מסך חלקיו - כל היתרונות בטיולי קבוצות

נכון שיש משהו נחמד בלטייל לבד או רק עם חבר אחד או שניים, אבל גם לטיולי קבוצות יש את הקסם המיוחד שלהם. כשיש קבוצת מטיילים שמכירה היטב אחד את השני, הם יכולים ליהנות מחוויה משותפת נהדרת ויוצאת דופן שתחבר בניהם אפילו יותר. אם מדובר על קבוצת משתתפים שאין בניהם קשר כלשהו הטיול מהווה הזדמנות מעולה לחיבור וגיבוש. ניתן להכיר אחד את השני טוב יותר, לסייע אחד לשני במידה ומתעוררים קשיים (פיזיים) במהלך הטיול, ללמוד ולגלות דברים ביחד וכו'. לקבוצה יש כוח וזה בא לידי ביטוי באופן נרחב במהלך הטיול. רוצים לצאת לטיול קבוצה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג שתהיה לכם חוויה מיוחדת במינה.