ארגון טיולים לקבוצות פרטיות

צוות המדריכים שלנו בעל ניסיון עשיר בהדרכות קבוצות תוך הקפדה על עניין, הנאה וחוויה לכל החושים.

אתם תבחרו את המשתתפים ותארגנו את הקבוצה, אנחנו נדאג לכל השאר! נציע לכם מסלולים מגוונים, נזמין אוטובוס, נבחר מקומות לאכול בהם ונתכנן טיול מושלם שיהיה חוויה של הנאה צרופה וכיף גדול. חברת "אלון בתבור" מארגנת ומדריכה טיולים לקבוצות פרטיות בכל גודל והרכב. אלו יכולים להיות טיולים למטיבי לכת, טיולים עם מסלולי הליכה קלילים, סיורים באתרים היסטוריים, במסלולי טבע עם נוף מדהים או כל דבר אחר שיתאים לכם. אנחנו מאמינים שטיולים מאורגנים בהתאמה אישית לאופי המשתתפים הם הטיולים הטובים ביותר.

מדריך טיולים לקבוצה פרטית

זה נכון שאפשר לעשות זאת לבד וללא מדריך טיולים, אבל המדריך מעניק לכל החוויה ערך מוסף של למידה ועניין. זה נכון שאפשר למצוא המון מידע באינטרנט, אבל למדריכים יש מידע נוסף שלא תמיד זמין למי שלא עוסק בתחום. מה שאנחנו מנסים להגיד הוא מדריך הוא תוספת נהדרת שמשדרגת את הטיול לרמות גבוהות ומיוחדות יותר. נשמח ללוות אתכם במסלולי הטיול ולהעניק למשתתפים חוויה של למידה משולבת בהנאה.

ארגון טיולים לקבוצות קטנות

אתם רוצים לצאת לטיול, יש לכם אפילו קבוצה קטנה וחביבה,  אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ארגון טיולים הוא המומחיות שלנו ושנים של עבודה מול הספקים השונים מסייעת לנו לתכנן ולהוציא לפועל מגוון רחב של סוגי טיולים. נדאג לאוטובוס, מסלולי טיול, הדרכות מסקרנות, מקומות לאכול בהם ואפילו מקומות לינה. אתם תדאגו להגיע עם ראש פתוח וליהנות,  אנחנו נדאג לכל השאר.

טיולים לקבוצות סגורות

בטיולים לקבוצות סגורות יש קסם מיוחד. בדרך כלל אלו קבוצות שהמשתתפים בהן מכירים אחד את השני היטב, כך שאת החיבור כבר יש ועכשיו נותר רק ליהנות. נשמח לעזור לכם לארגן ולתכנן טיול מושלם לקבוצה שלכם, וכמובן גם להדריך אתכם. נצעד יחד במסלולים יפהפים, נהנה מאווירה מעולה וחברותא נהדרת. הטיולים יכולים להתקיים בשבתות, בימי חול, להיות טיולי יום או טיולים עם לינה. הבחירה בידכם וההנאה והכיף הם שלכם.