ארגון טיול לפי הזמנה

נשמח ללוות גם אתכם לכל אורך הדרך, החל מהשלב שבו החלטתם לצאת לטייל, ועד לרגע שבו תחזרו הביתה עייפים ומרוצים.

הסוד בטיול מוצלח הוא התאמה מושלמת ומדויקת אליכם. זה אומר שתצאו בשעה המתאימה לכם, שתסעו ברכבים שנוחים לכם, שתצעדו במסלולים הנכונים עבורכם, שתעצרו לאכול במקומות לטעמכם וגם שתחזרו הביתה בזמן המתאים לכם. טיול מושלם הוא טיול שתוכנן ואורגן בדיוק עבור הצרכים, הרצונות והחלומות שלכם. ארגון טיולים בהתאמה אישית ולפי הזמנה זו בדיוק המומחיות שלנו ב"אלון בתבור". אנחנו מקפידים לתכנן טיול שמתאים באופן מושלם לאופי המשתתפים בקבוצה במטרה לספק להם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

ארגון טיולים בהתאמה אישית

יש אנשים שאוהבים מסלולי הליכה קלים ויש שאוהבים אתגרים ומסלולים למטיבי לכת. יש את אלו שאוהבים שאוהבים לצאת מוקדם בבוקר ולחזור בערב לבית שלהם, ויש כאלו שיעדיפו ללון בשטח או במקום אחר ולטייל במשך יומיים ויותר. יש שיעדיפו לאכול במסעדות ויש שירצו לעשות פיקניק בטבע. יש כאלו שיבואו עם ילדים ויש גמלאים שירצו מסלול מיוחד ומעניין שמתאים עבורם. ובקיצור, מה שאנחנו מנסים להגיד הוא שכל אחד מעדיף סוג אחר של טיול ולכל אחד מתאימים דברים אחרים. כדי שכולם יהיו מרוצים יש צורך בארגון טיול בהתאמה אישית שיגרום לכולם ליהנות מחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מדריך טיולים לקבוצות

חלק בלתי נפרד מארגון טיול מוצלח הוא המדריך. יש שיגידו שזה החלק החשוב ביותר ושהמדריך הוא שיקבע אם הטיול יהיה מוצלח או לא. בדיוק כמו בחירת המסלול וארגון האוטובוסים, גם בחירת המדריך צריכה להיעשות בהתאם לאופי המשתתפים בקבוצה. מדריך טיולים למשפחות או מדריך לטיולי גמלאים יעשו הכנות אחרות ויתכננו הדרכות ששונות זו מזו. צוות המדריכים של "אלון בתבור" בעל ניסיון בהדרכות טיולים מכל הסוגים תוך התאמת ההדרכות לאופי המשתתפים בקבוצה ולאופי הטיול.

ארגון טיולים מ-א' עד ת'

אנחנו מאמינים שכולם אוהבים לטייל וכולם יכולים ליהנות מטיולים. יחד עם זאת, לא כולם אוהבים או יכולים לארגן טיול ובהחלט מדובר במשימה שדורשת שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. צריך לעשות הפרדה ברורה בין ארגון טיול, שהוא חלק שלא כל אחד יכול להצליח בו, לבין הטיול עצמו שהוא ללא ספק דבר שכולם יכולים ליהנות ממנו. אז אם אתם מרגישים שארגון והפקת הטיול מלחיצה או מבלבלת אתכם, אנחנו כאן בשבילכם. נשמח לארגן ולתכנן את הטיול מ-א' ועד ת' ולדאוג שהוא יתאים בדיוק עבורכם. נדאג לכל הפרטים הקטנים ביותר כך שכל מה שישאר לכם הוא לצאת מהבית וליהנות מחוויה בלתי נשכחת.