ארגון סיורים מודרכים בצפון הארץ

ארגון סיורים מודרכים בצפון הארץ

הצפון כבר מזמן הפך לאחד האזורים האהובים ביותר בארץ על מטיילים בכל הגילאים מהארץ ומהעולם. הצפון הוא ללא ספק האזור האהוב עלינו ב"אלון בתבור". תוכלו להבין את זה גם מהשם שלנו וגם מהעובדה שאת רוב הטיולים שלנו אנחנו מדריכים בצפון. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לומר שאנחנו מכירים כל פינה ופינה בו ומאמינים בלב שלם שאנחנו יכולים לקחת אתכם לחוויה מופלאה ובלתי נשכחת של סיור מודרך בצפון. נשמח לארגן עבורכם את הטיול מתחילתו ועד שתחזרו לביתכם עייפים ומאוד מאוד מרוצים.

למה כדאי לכם לצאת איתנו לטייל?

מעבר לזה שאנחנו ממש אוהבים את העבודה שלנו וממש אוהבים (אולי אפילו מכורים) את אזור הצפון, אנחנו מטיילים בו ומעבירים בו סיורים כבר עשרות שנים. אפשר להגיד שהאזור הזה הוא הבית שלנו ולמעשה מקום שאנחנו מכירים ממש ממש טוב. ההכרות הזו מסייעת לנו לאפשר למשתתפים בטיולים שלנו חוויה יוצאת דופן ושונה, אפילו אם הם טיילו בצפון עשרות פעמים. אנחנו מאמינים שהצפון יכול לחדש בכל פעם ואנחנו מבטיחים לדאוג לקחת אתכם אל המקומות המיוחדים ביותר, הקסומים ביותר, המעניינים ביותר והיפים ביותר באזור הצפון.

מה הופך את הטיולים שאנחנו מארגנים למיוחדים כל-כך?

העיקרון שאנחנו עומדים מאחוריו ומקפידים עליו בכל פעם מחדש הוא התאמת הטיול לאופי המשתתפים. אנחנו מאמינים שטיול שמתוכנן ומאורגן בהתאמה אישית הוא טיול מוצלח ומהנה הרבה יותר. לפני שאנחנו מתחילים לארגן את הטיול אנחנו מבררים היטב מי הם המשתתפים בטיול, מה היכולות הפיזיות שלהם, מה תחומי העניין שלהם ורק לאחר מחקר מעמיק אנחנו מתחילים במלאכת תכנון הטיול. בצורה זו אנחנו מצליחים לארגן סיור מודרך מוצלח ומהנה שהוא חוויה טובה ובלתי נשכחת לכל המשתתפים בקבוצה.

סיורים מודרכים מוסיפים ערך מוסף לטיול שלכם

נכון שתוכלו לטייל לבד וללא ליווי מדריך טיולים באזור הצפון ולמרות זאת אנחנו מאמינים שעדיף עם. סיורים מודרכים מוסיפים ערך מוסף לטיול ומצליחים להעצים את החוויה של המשתתפים. אלו יכולים להיות ההדרכות המוסברות, המקומות המיוחדים, הכריזמה של המדריך שמצליח לסחוף את כולם אחריו ודברים נוספים שהופכים את הטיול למשהו אחר לגמרי. בנוסף לכך, יש אנשים שלא רוצים או לא אוהבים לארגן טיולים וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. בעוד טיולים בטבע מתאימים לכולם, ארגון טיולים הוא משימה ששמורה רק לבודדים. נשמח לעזור לכם לצאת לטבע גם אם לא הצטיינתם ביכולות ארגון מרשימות במיוחד.