גיל הזהב - הזמן מושלם להכיר את הארץ טוב יותר

אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו לטיולי גמלאים שמתוכננים בהתאמה אישית לאופי המשתתפים, לרצונות ולצרכים שלהם

לא סתם קוראים לו גיל הזהב. זוהי תקופה מיוחדת במינה שיכולה להיות תקופה של זהב, אם רק תהפכו אותה לכזו. יצאתם לפנסיה, הילדים כבר לא גרים בבית ויש לכם הרבה מאוד זמן פנוי. אם תמלאו אותו בדברים שאתם אוהבים הגיל המיוחד הזה יהיה באמת גיל של זהב. אז בין חוג לחוג, בין ביקור נכדים אחד לאחר, פנו לעצמכם זמן לטיולים בארץ. גם אם עשיתם את זה בלי סוף בצעירותכם, זה הולך להיות אחרת לגמרי. אומרים שאין גיל מאוחר מידי בשביל לטייל בארץ, ולנו נותר רק להסכים. טיולי גיל הזהב הם מהנים יותר, חווייתיים יותר והם הדרך הטובה ביותר למלא את שעות הפנאי.

מדריך לטיולי גמלאים

אנחנו ב"אלון בתבור" מאמינים שאין גיל מושלם להכיר ולטייל בארץ מאשר גיל הזהב. הפניות הרבה שיש והרצון ללמוד הם בולטים במיוחד בגיל הפנסיה, וניתן לנצל אותם לסיורים מהנים בכל רחבי הארץ. אלו יכולים להיות סיורים באתרים היסטוריים, מסלולי טיול בטבע, טיולים של יום אחד או טיולים של מספר לילות עם לינה במקומות מסודרים. צוות המדריכים שלנו בעל ניסיון בהדרכת סיורים לגמלאים תוך שימת דגש על מסלול מותאם והדרכות מרתקות עם סיפורים ואנקדוטות מסקרנות במיוחד.

סיורי גמלאים מודרכים

כדי להפוך טיול פנסיונרים לטיול מהנה וחווייתי יש להתאים אותו לקבוצת המשתתפים. יש לתכנן מסלול בהליכה קלה ונעימה, לדאוג לחברותא טובה ולהדרכות מעניינות שמעשירות את הדעת. כל הפרמטרים האלו עומדים לנגד עיננו כאשר אנחנו מארגנים סיורים מודרכים לגיל הזהב ונשמח ללוות גם אתכם בחוויה בלתי נשכחת לגוף וגם לנפש.

טיולים לגיל השלישי

טיולי גמלאים מתקיימים בדרך כלל בימי חול, באמצע השבוע. זהו ללא ספק זמן אידיאלי לטייל ולפגוש נופים ואתרים ברחבי הארץ. מסלולי הטיול לא עמוסים, הכבישים פנויים והאנרגיות נעימות במיוחד. הזמן המיוחד הזה מאפשר לנו לצאת ולהכיר את הארץ ולבקר במקומות שלא ביקרנו בהם מעולם. זה יכול להיות בצפון, בדרום או בכל אזור אחר בארץ. הארץ שלנו יפהפייה ולמרות שטחה הקטן יחסית, אפשר לגלות בכל פעם (ובכל גיל) מקומות חדשים ולשמוע סיפורים שמעולם לא שמענו בעבר.