הדרכה מקצועית באתרי טיולים

קחו תרמיל, קחו מקל וצאו לטייל בארץ ישראל! רק אל תשכחו לקחת מדריך טיולים.

זו לא חובה אבל זה יהפוך את הטיול שלכם לפעילות מושלמת וחווייתית. טיול מודרך מתאים לפעילות זוגית, משפחתית, לפעילות לקבוצת גמלאים או קבוצת נערים, לחבורה של משפחות, לצוותים של מקום העבודה ובעצם לכולם. טיולים שמלווים על-ידי מדריך טיולים מקצועי יכולים להיות חוויה נפלאה לכולם. הדרכה מקצועית מוסיפה לטיול שגרתי בדיוק את מה שדרוש כדי להפוך אותה לטיול מיוחד, אחר ובלתי נשכח. נשמח ללוות אתכם בטיול ולדאוג שהוא יתאים אליכם באופן אישי ושיהיה לכם זמן איכות נהדרת.

אתרים שכדאי לטייל בהם עם מדריך טיולים

יש אתרים שאם תטיילו בהם עם מדריך טיולים מקצועי תחוו חוויה שונה לגמרי מאשר אם תטיילו בהם לבד. זה לא שיש חובה חוקית לטייל עם מדריך, כמו שמדריך טיולים יכול להעצים את החוויה ולהפוך אותה למעניינת ומיוחדת יותר. אנחנו מדברים על אתרי טיולים שעומדים מאחוריהם סיפורים היסטוריים מרתקים או מורשת מעניינת במיוחד. גם אם תוכלו לקרוא את הכל בגוגל, מדריך טיולים יוכל לחשוף אתכם לצדדים המסקרנים ביותר של המקום ולרתק אתכם סביבם. זה יכול להיות הר שהתקיים בו סיפור גבורה תנכ"י, מקום שהיה משמעותי במלחמות ישראל או כל אתר אחר ששווה לשמוע ממדריך מקצועי מה בדיוק התרחש בו וללמוד עליו משהו חדש.

למה ממש לא כדאי לכם לוותר על מדריך בטיול שלכם?

כמעט בכל אתרי הטיולים בארץ תוכלו לטייל בעצמכם וללא ליווי של מדריך טיולים מקצועי. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים שהדרכה מקצועית תעניק לטיול שלכם ערך מוסף שלא תחוו אם תטיילו לבדכם. מדריך טיולים מוסמך ידאג שתלכו במסלולים בטוחים שמתאימים ליכולות הפיזיות שלכם, הוא ישמח לקחת אתכם את אתרי טיולים פחות מוכרים, לחלוק איתכם את הידע הרב שיש לו ולהפוך את הטיול למעניין הרבה יותר. אל תוותרו על הדרכה מקצועית בטיול שלכם!

איך לבחור מדריך טיולים מומלץ?

לא קל להיות מדריך טיולים. יש על כתפינו אחריות גדולה במיוחד להצלחת הטיול ואנחנו ב"אלון בתבור" בהחלט מבינים את זה. אנחנו מבינים שהאופן בו נוביל ונדריך את הטיול הוא זה שיקבע את חווית המשתתפים בה ומשתדלים לעשות את כל ההכנות הדרושות לכך. מדריך טיולים מומלץ צריך שיהיה לו קודם כל ניסיון בהדרכת טיולים. בחרו במדריך שהעביר "טיול או שניים" במהלך חייו והוא יודע כיצד לעשות את זה ולהתמודד גם עם הדברים הלא צפויים שצצים מעת לעת. בנוסף לכך, הוא צריך שיהיו לו כריזמה, סבלנות, ידע רב והכרות מעמיקה עם אתרי טיולים רבים.