הדרכת טיולים אלון בתבור

אין זמן טוב יותר מעכשיו כדי לתכנן את הטיול הבא שלכם!

גם אם טיילתם המון וגם נדמה לכם שחרשתם את הארץ לאורכה ולרוחבה, דעו שתמיד יש עוד מה לראות… תמיד יש עוד איפה לבקר ובמה להתבונן כדי להבטיח לעצמכם חוויות מיוחדות ומרגשות. אנחנו כאן כדי לעזור לזה לקרות וכדי שהטיול שלכם יהיה נפלא ונהדר.

האהבה לטיולים והאהבה לארץ על תושביה וסיפוריה הם שהביאו אותנו להקים את "אלון בתבור". לא תמיד כל-כך קל לקום בבוקר ולצאת לטיול, בטח בשגרת היום יום העמוסה שלנו. לא לכולם  יש את הידע הדרוש כדי לארגן טיול ובגלל זה רבים בוחרים לוותר על התענוג. לאן ניסע?, מה נראה?, איפה כדאי לבקר? איך נמצא את המסלול המתאים? אלו שאלות שעולות למטיילים רבים ואנחנו כאן כדי לענות עליהן וכדי שתוכלו לצאת לטיול נפלא בשבילי הארץ.

אתם מוזמנים להצטרף אלינו לטיולים שמותאמים בדיוק בשבילכם, כאלה שתזכרו עוד הרבה זמן אחרי שיסתיימו וכאלה שישמרו היטב בזיכרון החוויות הטובות שלכם. שנים של ניסיון בהדרכת טיולים מסייעים לנו לזהות את האופי הייחודי של כל קבוצת מטיילים ולבחור ביחד איתה את המסלולים המדויקים והנכונים עבורה. ניקח אתכם למקומות מיוחדים, לשבילים "סודיים" , לאתרים מרתקים וכמובן שלא נשכח להתבונן בפרחים, עצים ובשאר אוצרות הטבע שמספקת לנו המדינה היקרה שלנו.

הדרך הטובה ביותר לאהוב את הארץ וללמוד עליה היא בדרך חווייתית שעוברת דרך הרגליים. ואם עוד לא השתכנעתם שטיולים בארץ הם השיטה המוצלחת ביותר לחזק ערכים של אהבת הארץ, חברות, אחריות, שמירה על הטבע אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיולים חווייתיים ומלאי משמעות. טיולים שמתאימים לכולם : למשפחות, לגמלאים, לקבוצות עובדים, לקבוצות חברים, וגם לאלו שרוצים לטייל לבד בלי שאף אחד יציק להם…

נשמח לצאת איתכם ביחד אל הטיול הבא שלכם ולבקר שוב במקומות האהובים עלינו כל-כך.  אנחנו כמעט בטוחים שגם אתם לא תוכלו להישאר אדישים ותזכו לחוויה מיוחדת שפועלת על כל החושים.
אז יצאנו לדרך?