הדרכת טיולים לקבוצות קטנות

הקבוצה שלכם יכולה ליהנות מחוויה אינטימית, מרגשת, חד פעמית ובלתי נשכחת.

לקבוצה קטנה יש קסם מיוחד: כולם מכירים את כולם, כולם (בדרך כלל ) אוהבים את כולם ונהנים לבלות אחד עם השני. טיולים בקבוצה קטנה הם דרך מצוינת ליהנות מזמן איכות שכולל חיבור לטבע, לנופי הארץ והזדמנות מצוינת לגיבוש וצבירת חוויות מיוחדות. טיולים מודרכים לקבוצות קטנות מאפשרים לבחור במסלולים ייחודיים ולתכנן טיול שמתאים בדיוק לכם. נשמח לעזור לכם למצוא את השבילים הכי מיוחדים, את מקומות המסתור הכי מעניינים ולשתף אתכם בסיפורים הכי מרתקים שאנחנו מכירים.

טיולים פרטיים לקבוצה קטנה

כשמארגנים טיול צריך לקחת בחשבון פרטים רבים ולתכנן אותו במדויק ולאחר מחשבה עמוקה. המשימה הזו עלולה להיות מורכבת ומאתגרת ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. נסייע לכם בהפקת הטיול ובבחירת המסלול שיתאים בדיוק לאופי הקבוצה שלכם. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו לארגן ולהדריך טיולים פרטיים שתורמים לגיבוש קבוצות קטנות ובעיקר להמון הנאה וכיף.

טיולי בוטיק בהתאמה אישית

טיול בקבוצה קטנה יכול להיות חוויה מיוחדת במינה שנוגעת בחושים של כל המשתתפים. אפשר לתכנן ביקורים באתרים מיוחדים, לצפות בנופים מרהיבים, להכיר את תושבי המקום ובעלי החיים המתגוררים בו, להריח את הצמחים ולהסתקרן ממידע חדש ומרתק. הטיולים שאנו מדריכים נועדו כדי לספק לכם חוויה קצת אחרת ובעיקר לא שגרתית. כי טיול הוא  הרבה מעבר להליכה בשבילים - הוא אוסף של רגשות וחוויות שאנחנו לא מגיעים אליהם בשגרת היום יום שלנו.

מדריכי טיולים לקבוצות קטנות

כשיש חיבור בין מדריך טיולים לבין הקבוצה יכולים לצאת דברים קסומים במיוחד! קבוצה קטנה היא כמו משפחה וכשהמשפחה יוצאת לטייל זו הזדמנות לחוויה חד פעמית. מדריכי "אלון בתבור" מנוסים בהדרכת קבוצות קטנות ובעיקר ביצירת אווירה חיובית של למידה, הנאה, חיבור לטבע וחוויות רגשיות משמעותיות. נלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל משלב הארגון וההפקה של הטיול, דרך ההדרכה שלו בשטח, ועד שתחזרו הביתה עייפים ומרוצים. טיולים יכולים להיות פעילות נהדרת לציון אירועים חשובים כמו: ימי הולדת, חגיגות משפחתיות חשובות, ימי כיף לצוותי עובדים ועוד.