הדרכת טיולי בוטיק

מה זה בעצם טיול בוטיק? מה יהיה בו שלא יהיה בטיולים אחרים? ומה זה דורש מאיתנו בתור מדריכי טיולים? הנה כל התשובות:

נכון שלא צריך יותר מידי בשביל לצאת לטייל ואפילו בשביל ליהנות. למשה כל אחד יכול לארגן ולתכנן טיול לגמרי לבד ולדאוג שתהיה לו ולמשתתפים חוויה נהדרת. אלא שצריך להבחין בין טיול "סטנדרטי" לבין טיול בהתאמה אישית, כזה שתוכנן במדויק להעדפות שלכם, לרצונות שלכם ולאופי המשתתפים. בטיול כזה יהיה מדריך טיולים מעולה שיקפיץ את החוויה ויהפוך אותה למשהו מיוחד במינו שלא חווים בכל יום. קוראים להם טיולי בוטיק והם בדיוק המומחיות שלנו ב"אלון בתבור".

מה זה בכלל טיול בוטיק?

בשנים האחרונות המילה "בוטיק" מצורפת כמעט לכל עסק שני. זו יכולה להיות "מאפיית בוטיק", "חנות בגדים בוטיק", "קפה בוטיק", ואפילו יצא לנו לראות "מוסך בוטיק". המילה בוטיק מטרתה לבטא איכות, ייחודיות, דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. כשאנחנו מדברים על טיולי בוטיק אנחנו מתכוונים לטיולים איכותיים במיוחד במסלולים מגוונים וייחודיים, טיולים מעניינים מלאי תוכן ואווירה, טיולים עשירים בתרבות, היסטוריה ובעיקר טיולים חווייתיים במיוחד. אלו לא טיולים שיוצאים אליהם בכל יום והם בהחלט משאירים חותם יוצא דופן על המשתתפים. טיולי בוטיק מותאמים באופן אישי למשתתפים תוך הקפדה על כל הפרטים (גם אלו הקטנים ביותר) במטרה לזמן חוויה אחרת ומיוחדת.

מדריכי טיולים מומלצים הם חלק בלתי נפרד מטיולי בוטיק

בחירה מוצלחת של מסלול טיול היא חשובה, גם ארגון טיול מדויק הוא הכרחי, אבל למדריך הטיול יש חלק גדול ומרכזי בהפיכת הטיול לטיול בוטיק. זה חייב להיות מדריך טיולים עם ניסיון, כזה שהדריך טיול או שניים בחייו, והוא יודע בדיוק כיצד לסחוף אחריו את משתתפי הטיול. הוא יבחר את המסלול הנכון ביותר  ויצליח לעניין את המשתתפים ולעורר אצלם קשת שלמה של רגשות. טיול בוטיק הוא חוויה רגשית יוצאת דופן ומדריך הטיולים הוא זה שמוביל אותה. חפשו מדריכי טיולים מנוסים עם המלצות והקפידו לעדכן אותם בכל הציפיות שלכם מהטיול.

הדרך שלכם לזמן חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים

טיולים בארץ (וגם בעולם) כבר מזמן הפכו לפעילות נהדרת למשפחות, קבוצות חברים, קבוצות של מקומות עבודה, פנסיונרים, תלמידים ועוד. חיי היום יום לא מאפשרים לנו לצאת לטב בתדירות גבוהה כל-כך והטיולים מהווים הזדמנות מצוינת לשבור את השגרה וליהנות מזמן איכות מהנה ונעים. טיולי בוטיק לוקחים את ההזדמנות הזו רחוק במיוחד ומזמנים למשתתפים חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. הם גורמים להם ללמוד, לגלות מקומות חדשים, להעשיר את הידע וכמובן להתרגש. צוות המדריכים של "אלון בתבור" ישמחו לקחת אתכם למסע חוויתי של טיול בוטיק בהתאמה אישית. הכינו את עצמכם למשהו שלא תשכחו גם הרבה זמן אחרי שיסתיים.