חברות לארגון והדרכת טיולים

טיולים מזמנים חוויות נהדרות, חיבור לטבע, הרפתקאות וכיף גדול

ד"ר סוס אמר שאם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים והוא צדק! על כך שמדובר בכיף גדול אין כל וויכוח אבל היציאה לטיול לא קלה כזאת קלה עבור כולם. יש את אלו שיודעים בדיוק מה צריך לארגן ולאן צריך לנסוע כדי לזכות בטיול מושלם ויש את אלו שלא. עבור השניים נועדו חברות ארגון והדרכת טיולים. אנחנו ב"אלון בתבור" עושים בדיוק את זה ומאפשרים לכולם ליהנות מטיולים מאורגנים ומודרכים שמתאימים בדיוק להם. נשמח ללוות אתכם בכל השלבים, משלב הארגון ודאגה לכל הפרטים, דרך הדרכת הטיול ועד שתחזרו הביתה עייפים ומרוצים. הניסיון הרב שצברנו בתחום ארגון והדרכת טיולים מסייעים בידנו לבחור את המסלולים המדויקים, ההדרכות המעניינות וליצור חוויה נפלאה לכל המשתתפים. בואו נצא לטיול!

מדריכי טיולים בצפון

הצפון הוא בין האזורים האהובים ביותר על מטיילים מהארץ ומהעולם. יש בו אינספור אתרים ששווים ביקור, מעיינות, נחלים, הרים, תצפיות ומה לא. כדי להצליח לבקר בכל אלו ולהכיר את המקומות בצורה חווייתית תוכלו להיעזר בשירותי מדריך טיולים בצפון. מדריך מנוסה ייקח אתכם אל המקומות המיוחדים ביותר וידאג להפוך את החוויה למשמעותית בעבורכם.

חברה לארגון והפקת טיולים

טיול מוצלח כרוך בארגון מוקפד ששם דגש על הפרטים הקטנים ביותר. הזמנת אוטובוס, בחירת מסלול, נקודות איסוף, בחירת מקומות לעצירה, מסעדות (או אפשרויות הסעדה אחרות) ועוד. צוות המדריכים של "אלון בתבור" ישמח לעזור לכם במשימות המאתגרות האלו ובכל מה שדרוש כדי שיהיה לכם טיול מושלם ומוצלח במיוחד. בנוסף לארגון טיולים נוכל ללוות אתכם גם בשלב הטיול ולספק לכם שירותי הדרכת טיולים מקצועיים ובעיקר מרתקים. אנחנו מאמינים שהסוד לטיול מוצלח טמון בהתאמתו למטיילים. אנחנו מארגנים ומדריכים טיולי גמלאים, טיולי משפחות, טיולים לצוותי עובדים, טיולים לקבוצות מחו"ל ועוד.

הדרכת טיולים בארץ

למרות שאתם גרים בארץ מאז שנולדתם ולמרות שטיילתם בה אינספור פעמים יש עוד המון מקומות שבטח לא ביקרתם בהם. זה נכון שתוכלו לטייל בהם גם באופן עצמאי אבל טיולים מודרכים מספקים ערך מוסף ומפגישים אתכם עם סיפורים ואנקדוטות שלא בטוח שתפגשו בטיול עצמאי. מדריכי טיולים טובים מאפשרים לכם לזכות בחוויה עמוקה ומשמעותית יותר ולא כדאי לוותר עליהם.