חברות להדרכת טיולים בישראל

צוות המדריכים של "אלון בתבור" מוכן ומזומן לקחת אתכם למסע מרגש בשביליה הקסומים של הארץ.

איך אמרו כבר לפנינו? "כאן נולדתי, כאן נולדו לי ילדיי, כאן בניתי את ביתי בשתי ידיי". הכל טוב ויפה אבל גם למי שגר פה כל ימי חייו תמיד יש הזדמנות לטייל ולגלות מקומות חדשים בארץ ישראל. חברות להדרכת טיולים עם מדריכי טיולים מנסים הם הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. כמובן שאפשר ורצוי לטייל לבד, אבל טיולים מודרכים הם בעלי ערך מוסף שיחשוף אתכם למקומות היפים ביותר, לסיפורים המעניינים ביותר ולחוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה

חברות לארגון טיולים

יציאה לטיול מתחלקת לשניים: החלק הראשון דורש ארגון של הטיול על כל המשתמע מכך והחלק השני הוא הטיול עצמו שמתקיים בשטח שנבחר. במהלך הארגון יש לבחור את המסלול ולהתאים אותו לאופי הקבוצה, להזמין אוטובוס (במידת הצורך), לבחור מקום לאכול בו וכן מקום ללון בו במידה והטיול נמשך מעבר ליום. אנחנו יודעים שהמשימה של ארגון טיול אינה קלה לכולם ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. נשמח לסייע לכם להוציא את הטיול לפועל, נתרום מהניסיון שלנו כדי שהטיול יהיה מאורגן מ-א' ועד ת'.

מדריך טיולים לקבוצות

לבחירה של מדריך טיולים שילווה אתכם יש השפעה רבה על הצלחת הטיול. מדריך מנוסה וכריזמטי, כזה שמצליח לסחוף אחריו את המשתתפים, יצור חוויה טובה ומעניינת לכולם. בין אם מדובר בקבוצה קטנה, בין אם בקבוצה גדולה, קבוצה של משפחות עם ילדים, או קבוצה של צוות עובדים - למדריך טיולים טוב יש יכולת לרכז את כולם ולחשוף אותם לחוויה מיוחדת לכל החושים! אל תוותרו עליו ובחרו אותו בקפידה תוך בחינת הניסיון שלו.

חברה להדרכת טיולי תיירים בארץ

כשמגיעים תיירים מהעולם לביקור בארץ יש רצון וכמיהה לארגן להם את החוויה הטובה ביותר. תייר שנהנה בביקורו בארץ יכול להיות שגריר מצוין ולתרום גם לחוות הדעת על ישראל בעולם וגם לעידוד התיירות. למרות שהמטרות האלו הם חשובות, המטרה החשובה ביותר היא שהתיירים ייהנו מזמן איכות מושלם ושיגלו את כל הטוב שיש לארץ להציע. אנחנו ב"אלון בתבור" מדריכים, בין היתר, קבוצות תיירים או תיירים בודדים שמחפשים להכיר את ישראל דרך הרגליים ולהגיע אל המקומות המיוחדים והיפים ביותר.