טיולים בשילוב אטרקציות

אם תשאלו אותנו נגיד לכם שבעיננו עצם היציאה לטיול בטבע היא אטרקציה בפני עצמה. שבירת השגרה, החיבור לצומח והנופים מסביב מספיקים בשביל לרגש אותנו פעם אחר פעם

הטבע מזמן לנו שפע של הפתעות: צמחים עונתיים, בעלי חיים נדירים שמגיעים לביקור, תצפיות על אתרים היסטוריים והמון המון כיף. יחד עם זאת, אנחנו מאוד אוהבים אטרקציות ולגמרי מבינים את הצורך של אנשים בהן. טיול עם אטרקציות יכול להיות חוויה אדירה ומיוחדת, משהו שלא קורה בכל יום ומשהו שמתאים לציון אירוע מסוים. מדריכי הטיולים של "אלון בתבור" ישמחו לעזור לכם לבחור את האטרקציה המדויקת והמתאימה ביותר עבורכם, וכמובן ללוות אתכם לאורך הטיול, משלב הארגון ועד שתחזרו הביתה עייפים ומאוד מאוד מרוצים.

מתכננים טיול בצפון? כך תבחרו אטרקציה מוצלחת

אם אתם מתכננים טיול בצפון תדעו שמצפות לכם המון אטרקציות שמהן תוכלו לבחור. הצפון הוא מולדתן של האטרקציות ואפשר למצוא בו הכל מהכל: טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, טיולי סוסים, שייט בקייאקים, סדנאות שוקולד, משחקי פיינטבול ומה לא. באמת שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות, דבר שמצד אחד הוא טוב ומצד שני מקשה על הבחירה. אז איך תדעו שאתם בוחרים אטרקציה מוצלחת? קודם כל צריך לבחון את אופי משתתפי הטיול. מה שיתאים עבור טיול גמלאים לא יתאים עבור טיול משפחות או טיול של בני נוער, ויש חשיבות גדולה לאפיון הקבוצה. אחר כך יש לבחור אטרקציה שמתאימה לכם מבחינת תקציב וגם במקרה זה מנעד האפשרויות הוא רחב במיוחד. בחרו אטרקציה שעומדת בתקציב שלכם וכמובן שהקדימו לשריין אותה מספיק זמן מראש כדי שלא תיתקעו בלי מקום. חפשו המלצות על אטרקציה, בדקו שהיא מסתדרת לכם מבחינת לו"ז הטיול ושיש לכם אפשרות לשלב אותה בהצלחה. זו יכולה להיות האטרקציה הטובה ביותר אבל אם היא לא תתאים לכם ואם היא לא תשתלב בהצלחה ובכיף בטיול, היא לא תהיה מוצלחת.

אטרקציות בטיולים - האם זה מתאים לכולם?

ברמת העיקרון כולם יכולים ליהנות מאטרקציות ועוד לא פגשנו מישהו שלא מתאים לו טיול בשילוב אטרקציה. אם ארגנתם טיול בשילוב אטרקציות והחוויה לא הייתה כזו מוצלחת, יכול להיות שפשוט לא בחרתם את האטרקציה המתאימה. גם גמלאים יכולים ליהנות מאטרקציות, גם בני נוער, גם טיולי קבוצות חברים ובאמת שכל אחד. כל החוכמה היא לבצע בחירה חכמה ונכונה של האטרקציה ואז ההנאה כמעט מובטחת. מתקשים לבחור אטרקציה? אנחנו כאן בשבילכם. שנים של ניסיון בארגון והדרכת טיולים הן שלימדו אותנו איזו אטרקציה מתאימה לכל קבוצת מטיילים ונשמח לחלוק אתכם את הידע שלנו.

עד כמה אטרקציות מייקרות את הטיול?

נתחיל בזה שנגיד שאטרקציות אכן מייקרות את הטיול. כדי לצאת לטיול בטבע לא באמת צריך תקציב וברוב המקומות עדיין ניתן לטייל בחינם. ברגע שאתם מוסיפים אטרקציה לטיול אתם מייקרים את העלויות ועם זאת מוסיפים חוויה נוספת, מהנה ומיוחדת. מחירי אטרקציות בטיולים משתנים בהתאם לאופי האטרקציה כך שאת העלות הסופית תוכלו לדעת רק לאחר שתבחרו את האטרקציה. גם לעונות השנה יש קשר למחיר, וככל שזו תהיה עונה תיירותית יותר, המחירים עשויים להיות יקרים יותר. כמובן שהעלות תלויה במספר המשתתפים בטיול ובכל מקרה אנו ממליצים להגדיר תקציב מראש ורק לאחר מכן לחפש אטרקציה שעומדת בו.