טיולים לגיל זהב

בדיוק עכשיו - כשיש לכם זמן, כשכבר סיימתם לטפל בילדים ולהיות מחויבים למקומות עבודה תובעניים

עכשיו זה הזמן שלכם לעשות דברים אך ורק בשביל עצמכם! ואין כמו טיולים בשבילי הארץ בשביל ליהנות, לשמוח ולצבור חוויות נהדרות. קבוצות מטיילים גמלאים הולכות ונהיות פופולריות יותר ויותר והסיבה לכך ברורה ומובנית. למזלנו התברכנו בשפע של שבילים ומקומות מדהימים שמתאימים לטיול בכל גיל וגם בגיל הזהב. אנחנו ב"אלון בתבור" עוסקים בהדרכת טיולים לגמלאים ונשמח לצאת גם איתכם אל הדרך. נטייל במסלולים היפים ביותר, נשמע את הסיפורים והאנקדוטות היפות ביותר, נבקר במקומות מסקרנים ונהנה מזמן איכות מיוחד במינו.

מדריכי טיולים לטיולי גמלאים

מדריכי "אלון בתבור" מתמחים בהדרכה וגם ארגון טיולים לגיל הזהב. תוכלו לבחור שנסייע לכם לארגן ולהפיק את הטיול כולו (החל משלב הזמנת האוטובוסים ועד לבחירת המקום בו תאכלו) ואפשר לבחור בהדרכת הטיול בלבד. נשים דגש על תכנים מרתקים ומסקרנים, על הדרכות מעניינות ומגוונות ועל בחירת מסלולים שמתאימים לקבוצת המטיילים.

הדרכת טיולים לגיל הזהב

הדרכת טיולים לגיל הזהב דורשת הערכות והתארגנות אחרת מאלו שתהיה בטיולי משפחות, קבוצות או הרכבים שונים. הדרכת טיולי גמלאים דורשת מסלולים קצרים יותר (אך לא פחות יפים), חוויות מעשירות, סיפורים מסקרנים, ידע מעשיר והרבה חשיבה לעומק במטרה לאפשר חוויה באמת מיוחדת. קבוצות הגמלאים בדרך כלל מכירות את הארץ היטב וכדי לספק להם טיול מיוחד, עלינו לחשוב איפה ניתן לחדש ולהתעדכן. בטיולים מסוג זה אנחנו עושים עבודה שטח מקדימה במטרה להכיר את הקבוצה שמגיעה ובמטרה לאפשר לה ליהנות מנקודות עניין חדשות, אתרים מרתקים ונופים מרהיבים. כדי שהחוויה שלכם תהיה הכי טובה שאפשר.

סיורים מודרכים לקבוצות גימלאים

בחירת המסלולים בסיורים ובטיולים לקבוצות גימלאים צריכה להיות מותאמת באופן אישי לקבוצה הספציפית ולרמות הקושי המתאימות לה. גם אם הליכות ארוכות מאתגרות אתכם ומסובכות עבורכם דעו שאפשר לצאת לטבע וממש אין סיבה לוותר על כך. ניתן לתכנן סיורים מודרכים שאינם כוללים הליכה מרובה ומאפשרים ליהנות מחוויה ייחודית של יציאה לטבע וביקור במקומות מרשימים ומעניינים.