טיולים למשפחות בחופש הגדול

כמה פעמים יוצא לכם לשמוע את המשפט האל-מותי "אמא משעמם לי" במהלך החופש הגדול? המשפט הזה הוא חוצה מגזרים, מיקומים גיאוגרפיים, גילאים ומינים, הוא משותף לכולם. וכמה שהוא פופולרי ככה הוא מעצבן!

יעידו על כך מיליוני אמהות שכבר לא יכולות לשמוע אותו עוד פעם אחת נוספת. אז רשמתם אותם לקייטנה, לקחתם אותם ליום כיף בקולנוע, שמתם אותם אצל הסבתא , ועכשיו מה? עכשיו יוצאים לטיול משפחות! כן, כן, למרות שחם ולמרות שכבר עייפים. אנחנו מבטיחים לכם חוויה מיוחדת במינה שתגרום לחופש הגדול להיות קטן עליכם. באחריות! אז מאיפה מתחילים? מתקשרים אלינו, מספרים לנו על המשפחה שלכם, על מה אתם אוהבים ומה פחות, על גילאי המשתתפים בטיול ועל הציפיות שלכם. ביחד נתכנן מסלול מהנה ומיוחד שיהיה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

טיולי משפחות ביולי אוגוסט

לא ברור מי קבע שהחופש הגדול יהיה דווקא בחודשים הכי חמים בשנה, אבל הוא בהחלט איתגר אותנו עוד יותר. החום הכבד, הלחות הגבוהה והיעדר המסגרות הם לא תמיד שילוב כל-כך טוב. המזל הוא שמבחינת טיולים, ישנם לא מעט מסלולי טיול שמתאימים לחודשי הקיץ והם כמובן יכללו נחלים, מעיינות והרבה הרבה מים. אם יש מקום שאפשר לשהות בו בחוץ ביולי ואוגוסט זה רק מקום עם מים. אנחנו ב"אלון בתבור" מארגנים טיולי משפחות בחופש הגדול ומקפידים לבחור במסלולים מלאים במים. כך אפשר ליהנות מטיול צונן ומחוויה שמתאימה גם להורים וגם לילדים בכל הגילאים.

פעילויות לחופש הגדול

כשאתם בוחרים לקחת את המשפחה שלכם לטיול משפחות אתם בוחרים לזמן עבורם חוויות ילדות שיש בהן ערך מוסף. זה לא שאנחנו חלילה מזלזלים בבילוי בקניון או בג'ימבורי, כמו שאנחנו מנסים להגיד שטיולים בארץ הם הזדמנות מצוינת להנחיל לילדים שלנו ערכים חשובים: חינוך לאהבת הארץ, אהבת הטבע, עזרה הדדית, שיתוף וכמובן הנאה מהדברים הקטנים. טיול משפחות הוא גם הזדמנות מצוינת להתנתק לכמה שעות מהמסכים שתפסו מקום כזה מרכזי בחיים שלנו, ולחזור ליהנות מהדברים הקטנים והפשוטים.

מסלולי טיול עם ילדים שמתאימים לקיץ

לבחירת מסלול הטיול יש חלק מרכזי בהצלחת הטיול. מסלול שמתאים לאופי המשתתפים יגרום הנאה, עניין וחוויה טובה ואילו מסלול שלא מתוכנן כהלכה עשוי לגרום לטיול לא מוצלח כמו שדמיינתם. כשיוצאים לטייל עם ילדים יש לבחור מסלול שמותאם לילדים, לעונת השנה, וכזה שטומן בחובו אטרקציות וחוויות מיוחדות שיביאו את הילדים לעניין והנאה. צריך להתייחס לגילאי המשתתפים, לדברים שהם אוהבים וליכולות הפיזיות שלהם או במילים אחרות לתכנן טיול משפחות בהתאמה אישית. נשמח לעזור לכם לארגן את הטיול מ-א' ועד ת', לדאוג שהמסלולים יתאימו אליכם ולוודא שלכולם (מגדול ועד קטן) יהיה כיף ונעים.