טיולים מודרכים למשפחות

במקום עוד פעם "להיתקע" בבית מול המסך במקרה הרע או לצאת לגינה הציבורית במקרה הטוב, אפשרו לעצמכם שבת קצת אחרת.

קחו את המשפחה, תיק עם מים וכמה נשנושים, וצאו לטייל! קשה לארגון, מסובך, מתיש, מעייף אלו רק תירוצים שמונעים מכם ליהנות מחוויות לא שגרתיות ובלתי נשכחות. ובקשר לקושי בארגון הטיול וההדרכה - אל תדאגו כי בדיוק בשביל זה אנחנו כאן… נעזור לכם לתכנן מ-א' ועד ת' את הטיול שמתאים בדיוק לכם: נבחר מסלולים, שבילים, נופים ואתרים ונצא למסע משותף שכל כולו חיבור לטבע ואהבת הארץ היפה שלנו. טיולי משפחות הפכו כבר מזמן לאלטרנטיבה ראויה לבילוי שבת והדרך הטובה ביותר להקנות ערכים ולאפשר לילדים לצבור חוויות ילדות מיוחדות. כאלו שילוו אותם לכל החיים. חברת "אלון בתבור" מתמחה בהדרכת טיולי משפחות ובתכנון מסלולים מרתקים ומעניינים ונשמח לצאת אל הדרך גם איתכם.

טיולי משפחות בשבת

שבת היא הזמן המושלם לקחת את כל המשפחה ולצאת לטייל בשבילים היפים של הארץ. משהו באווירה המיוחדת של היום הזה, בשקט ובשלווה כאילו נועד במיוחד בשביל טיולים. אתם מוזמנים להצטרף אל טיולי משפחות בשבת ולאפשר לילדים שלכם חוויה רגשית יוצאת דופן. נפגוש בעלי חיים, נריח ונביט על צמחים, נשמע סיפורים מרתקים, ננשום את הטבע ונהנה...

מדריכים לקבוצת משפחות מטיילות

אם אתם מטיילים עם קבוצת משפחות אתם וודאי מבינים את החשיבות הגדולה של הדרכה מוצלחת. מדריך טיולים הוא חלק בלתי נפרד בהצלחת הטיול וכדי להיות מדריך טוב לא מספיק להכיר את הצמחים וההיסטוריה של המקום. כמובן שידע הוא חשוב, אבל כריזמה ויכולות הדרכה גבוהות הם חשובות לא פחות והם אלו שירתקו אתכם ואת הילדים ויאפשר לכם להסתקרן, ללמוד וליהנות. המדריכים של "אלון בתבור" מציעים הדרכה חווייתית ומהנה המתאימה לטיולי משפחות ונועדה כדי להסב לכם כיף אחד גדול. נוכל להגיע אליכם למסלולים שאתם תבחרו או לעזור לכם לתכנן את הטיול כולו מתחילתו ועד סופו.

חגיגה לכל המשפחה

כשכל המשפחה יוצאת לטייל כולם נהנים: הילדים נהנים מהליכה וביקור במקומות חדשים ויפים וההורים נהנים לראות את הילדים. טיולי משפחות מודרכים מספקים גם הזדמנות לטייל וליהנות וגם הזדמנות ללמוד ולהסתקרן. חוויית הטיולים היא כל-כך חשובה במיוחד בימים שבהם המשימה של ניתוק הילדים מהמסכים היא לא פשוטה בכלל.