טיולי משפחות המתאימים לסוכות

לפי המצווה צריך לשבת בסוכה שבעה ימים, אבל לפי המצב בשטח נראה שאף אחד לא יושב בסוכה - כולם מטיילים.

אתרי הטיולים מלאים עד אפס מקום בימי חול המועד סוכות ונדמה כי אין אחד שלא יוצא מהבית. האמת? אנחנו לגמרי מבינים את העניין. מזג האוויר נעים בהרבה, יש חופש מהעבודה והלימודים, ויש הזדמנות מצוינת להכיר את הארץ ברגליים ביחד עם כל המשפחה. אז איפה מטיילים בסוכות? אנחנו תמיד בעד האופציה של טיולי משפחות בטבע. הנה כמה רעיונות מוצלחים במיוחד

מסלולי טיול בצפון שמתאימים לחול המועד סוכות

היופי בישראל הוא שאפשר לטייל בה לאורך כל השנה, כל עוד מתאימים את המסלול למזג האוויר. בסוכות המצב קצת "טריקי" כיוון שלפעמים יכול להפתיע אותנו גשם, ולמרות זאת הצפון הוא יעד מושלם עבור המשפחה שלכם. כל עוד צפוי מזג אוויר נעים תוכלו לתכנן טיול לכל המשפחה באחד ממסלולי הטיול בצפון. זה יכול להיות נחל או מעין, תצפית מרהיבה, מסלול טיול מאתגר למשפחות מיטיבות לכת, או מסלול קליל למשפחות עם ילדים קטנים במיוחד. לפני שבוחרים מסלול טיול בצפון חשוב לבחון את אופי המשתתפים, את היכולות ואת הרצונות שלהם ולהתאים את המסלול לכל המאפיינים האלו. ככה יוצרים חוויה מהנה לכולם. נשמח לעזור לכם!

טיולי משפחות בסוכות - איפה הכי מומלץ?

אמנם אנחנו משוחדים, אבל אנחנו באמת חושבים שהמקום הטוב ביותר להיות בו בסוכות הוא בטבע. עם כל הכבוד למוזיאונים ולפארקי השעשועים (ויש לנו כבוד אליהם), לבילוי בטבע יש יתרונות רבים במיוחד. הוא מאפשר לכם לחוות ולהתחבר לטבע, להכיר את הארץ שלנו טוב יותר, לראות מקרוב את השינויים העונתיים וללמוד בצורה חווייתית דברים מרתקים ומסקרנים. סוכות הוא זמן מצוין לצאת לטבע ולטייל בכל איזורי הארץ. נחלי הצפון מלאי מים ומתחילים לראות את הפריחה הייחודית של הסתיו, הדרום יפה כמו תמיד וכבר נהיה נעים לשהות בו, וגם באיזורים נוספים מחכים לכם שפע של מסלולי טיול מהנים.

כך תהפכו את הטיול לחוויה מיוחדת במינה

ארגנתם את כל המשפחה, בחרתם מסלול טיול שמתאים לכולם והצלחתם סוף סוף למצוא תאריך שמסתדר. אז איך הופכים את היום שלכם למיוחד עוד יותר? מצרפים לטיול שלכם מדריך טיולים. אין ספק שגם טיול עצמאי לכל המשפחה הוא חוויה נהדרת ומיוחדת, אבל התוספת של המדריך יכולה להעניק לכם ערך מוסף. מדריך לטיולי משפחות יעזור לכם לבחור את המסלול המושלם וילווה אתכם כל הדרך לחוויה בלתי נשכחת. הוא יעשיר את המסלול בסיפורים, בעובדות מרתקות ובשלל ידע שכנראה לא תיחשפו אליו לבד. מדריך טיולים מצליח לרכז את המשתתפים סביבו ולהעניק להם זמן איכות חווייתי ביותר.