טיולי פנסיונרים בארץ

עבדתם כל החיים, בניתם בית, גידלתם ילדים ויצאתם לפנסיה שעבדתם כל-כך קשה בשבילה. אז איך אתם מעבירים את כל הפנאי שנוצר לכם?

חוגים? בילוי עם הנכדים? אולי בכלל במועדוני גיל הזהב במפגש עם אנשים בני גילכם? ומה עם טיולים בארץ? האם יצא לכם כבר להשתתף בטיולים שמותאמים לפנסיונרים? אם כבר יצא לכם, אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם על ההנאה ועל זמן האיכות המיוחד הזה. אם עוד לא יצא לכם אל תחכו עוד רגע אחד נוסף. זה לא שאתם צריכים לוותר על שאר הפעילויות שלכם כמו שממש מומלץ שתפנו זמן גם לטיולים. יציאה לטבע, חברה טובה, הזדמנות ללמוד ולהרחיב את הדעת ובעיקר הנאה צרופה. כל אלו מחכים לכם בטיולים האלו. צוות המדריכים של "אלון בתבור" מתמחה בארגון והדרכת טיולי גימלאים וישמח לעמוד לרשותכם כדי שתהיה לכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. אפילו לכם, שחוויתם, ראיתם והייתם בכל-כך הרבה מקומות בחייכם.

מה צריך להיות בטיול פנסיונרים מוצלח?

הסוד לטיול מוצלח (וזה נכון אם מדובר על טיול גמלאים, טיול משפחות או טיול של מקום העבודה) הוא בחירת המסלול הנכון. האתגר הופך גדול יותר כשמדובר על טיול גיל הזהב שכן לעתים ישנם אילוצים פיזיים ואחרים שמחייבים חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. לפני שאתם בוחרים את המסלול יש לבחון את היכולות הגופניות של משתתפי הטיול ולהתאים את המסלול אליהן. דאגו לבחור מסלול שמצד אחד  יהיה בדרגת קושי מדויקת ומצד שני יספק עניין, הנאה והזדמנות לחידושים. אנחנו כאן כדי לעזור.

כך תבחרו מדריך מושלם לטיול גיל הזהב שאתם מארגנים

נכון שאתם יכולים לטייל בעצמכם ללא ליווי של מדריך טיולים, אלא שהתוספת של המדריך יכולה לשדרג את הטיול בצורה משמעותית. מדריך טיולים מחזיק בידע ובניסיון שמאפשרים לו להעשיר את הטיול, להעשיר את הידע של המשתתפים, לשתף אותם בסיפורים מעניינים ובאנקדוטות מיוחדות על האתרים שבמסלול. אז איך תבחרו את המדריך המושלם? וודאו שיש לו ניסיון בהדרכת טיולי גימלאים ושהוא עשה זאת בעבר. פנסיונרים ביקרו במקומות רבים בחייהם ושמעו הדרכות רבות. זה לא אומר שאי אפשר לחדש ולעניין אותם, כמו שצריך למצוא מדריך טיולים שמתמחה בהדרכת טיולי גימלאים.

יעדים מומלצים לטיול גימלאים בארץ

זה יכול להיות מסלול קליל שמעיין בסופו. זה יכול להיות סיור לאתר היסטורי עם סיפור מרתק. זה יכול להיות מסלול שמשלב תצפית מרהיבה או כזה שמותאם לאזור עם פריחה משגעת. למעשה כמעט כל אתר בארץ יכול להיות מתאים לטיול גימלאים, אם דואגים לבחון אותו לעומק ומוודאים שהוא מתאים לכל משתתפי הטיול. אם תצטיידו במדריך טיולים מעניין ומסקרן ובמסלול מתאים, צפוי לכם טיול נהדר וחוויה יוצאת דופן.