טיולי קבוצות בצפון הארץ

נשמח ללוות אתכם ולהדריך אתכם בטיול קסום ומהנה בצפון הארץ שכולל חיבור לטבע וחוויה בלתי נשכחת.

בירושלים כבר טיילתם, את ת"א ראיתם מכל נקודה אפשרית, גם באילת ובים המלח ביקרתם לא מעט ועכשיו מה? עכשיו זה זמן לצפון! גם אם כבר חרשתם את האזור, אנחנו בטוחים שיש עוד כל-כך הרבה מקומות שיהיו עבורכם חדשים לגמרי. ככה זה כשמדובר בארץ בפני עצמה ובאיזור גדול שיש בו כל-כך הרבה מה לראות. הצפון הוא יעד מושלם לטיולי קבוצות, טיולי משפחות, טיולים למקומות עבודה או כל הרכב אחר שתחשבו עליו. הצפון הוא אחד האזורים האהובים עלינו ביותר ואף פעם לא נמאס לנו לטייל בו.

מדריך טיולים בצפון

כשאתם מארגנים טיול לקבוצת חברים או עובדים אתם רוצים שהוא יהיה הכי מוצלח שאפשר. שיהיה מעניין , שיהיה יפה, שיהיה כיף ושיהיה חיבור מעולה בין המדריך לקבוצה. לבחירת מדריך טיולים יש חלק בלתי נפרד בהצלחת הטיול וממש לא כדאי להקל ראש בכך. צוות המדריכים של "אלון בתבור" ילווה אתכם לאורך כל הטיול (ואם תרצו גם בשלב הארגון שלו). יש לנו ניסיון רב בהדרכת טיולים בצפון ואנחנו מקפידים על יצירת הדרכות מעניינות וחיבור עם הקבוצה. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו למסע משגע באזור הצפון תוך התאמת המסלול באופן אישי אליכם ואל הצרכים שלכם.

ימי גיבוש לעובדים בצפון

בפיינטבול כבר הייתם? סדנת בישול כבר עשיתם? חדרי בריחה מיציתם? עכשיו הגיע הזמן לתכנן לעובדים שלכם יום טיול בצפון! משהו אחר, שונה, מיוחד ולא פחות מהנה. טיול שכולל גם חיבור לטבע, גם הליכה באווירה נינוחה ובעיקר המון גיבוש - בדיוק כמו שיום גיבוש צריך להיות. הצטרפו גם אתם למקומות העבודה שבחרו בנו לארגון והדרכת טיול קבוצות בצפון. נדאג להתאים את המסלול אליכם וליצור אווירה נינוחה וכייפית שתעזור לכם לשבור שגרה בצורה הכי לא שגרתית שיש.

מסלולי טיול בצפון שמתאימים לקבוצות

מה שיפה באזור הצפון הוא שהוא מתאים לכל הרכב של טיול,  גם אם אתם קבוצת גמלאים שמחפשת מסלול קליל ונעים, וגם אם קבוצת נערים שמחפשת מסלול טיול מאתגר. טיול מוצלח מתחיל בבחירת מסלול שמתאים לאופי המשתתפים וליכולות שלהם. נשמח לסייע לכם לבחור את המסלול המדויק עבורכם ולצאת איתכם לטיול מהנה בצפון היפה. נבקר במעיינות ובנחלים, נביט בתצפיות מרהיבות, צמחים עונתיים ונהנה מחוויה בלתי נשכחת בטבע ובאוויר הפתוח.