טיולי שבת מאורגנים למשפחות

טיולי משפחות הם ההתמחות שלנו ואנו מקפידים על תכנון טיולים בהתאמה אישית לקבוצת המטיילים.

יש משפחות שבכל שבת מחדש שוברות את הראש מה לעשות. הן כבר היו בגני השעשועים בכל העיר, חרשו את חופי הארץ וביקרו את כל בני המשפחה. זה לא שיש משהו פסול בפעילויות האלו, כמו שלפעמים צריך לחדש ולגוון. מנגד, יש משפחות שכבר הבינו מזמן שהפעילות הטובה ביותר לימי שבת היא טיולים מאורגנים למשפחות. כאלה שיוצאים אליהם מוקדם בבוקר, וחוזרים מהם בשעות הערב עייפים ומרוצים. מעבר לזה שימי השבת עוברים בנעימים, גם ההורים וגם הילדים זוכים בהזדמנות לצאת את הטבע, לצעוד במסלולים וליהנות מחוויה ייחודית ולא שגרתית. רוצים להצטרף לכל המשפחות שכבר בחרו בטיולי משפחות כפעילות האולטימטיבית לשבתות? דברו איתנו ונדאג שגם אתם תצאו. אנחנו ב"אלון בתבור" אוהבים לטייל ואוהבים להדריך אחרים בטיולים.

מדריך לקבוצת משפחות מטיילות

בשנים האחרונות אנו, בעולם הטיולים, עדים לטרנד חזק במיוחד לפיו משפחות מתאגדות לקבוצה שמטיילת בתדירות שהיא בוחרת. הם אחראים על ארגון המשתתפים ויוצרים למעשה קבוצה סגורה של חברים או מכרים שאוהבים לבלות יחד ולטייל. אם גם אתם נמנים על הטרנד הזה, ומחפשים מדריך טיולים מוסמך עם זיקה לילדים, הגעתם למקום הנכון. צוות המדריכים שלנו בעל ניסיון רב בהדרכת טיולי משפחות ובתכנון הדרכות והסברים מעניינים ובגובה העיניים.

טיולים מאורגנים למשפחות

אפשרות נוספת שעומדת בפניכם היא להצטרף לטיולי שבת מאורגנים שאנו מוציאים לפועל מעת לעת. ההרשמה לקבוצות האלו היא פתוחה (על בסיס מקום פנוי כמובן) וכל משפחה יכולה להצטרף בהרשמה מראש. אנחנו מקפידים לתכנן מסלול מעניין שמתאים גם לילדים אך גם למבוגרים, והוא מאפשר חיבור לטבע וחוויה מהנה במיוחד. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי לברר מתי יוצא לדרך הטיול הבא, איפה הוא יתקיים ומהו הוא כולל.

מסלולי טיול עם ילדים

כשמתכננים טיול משפחתי בשבת צריך לבחור בקפידה את המסלול ולדאוג שהוא יתאים גם לילדים וגם למבוגרים. מצד אחד הוא צריך להיות מסלול שמתאים מבחינה פיזית לילדים, ומצד שני הוא צריך להיות מסלול שיעניין גם את המבוגרים יותר. נשמע מסובך? זה אכן לא תמיד פשוט ובדיוק בגלל זה ארגון טיולי משפחות הוא משימה שיש להשקיע בה מחשבה רבה. לשמחתנו בארץ הקטנה שלנו לא חסרים מסלולי טיול שמתאימים לילדים וניתן לצעוד בהם בהנאה ו"על דרך" גם להנחיל ערכים של אהבת הטבע, אהבת הארץ, חברות, והדדיות. תקראו לנו משוחדים או לא אובייקטיביים, אבל אנחנו בטוחים כי שטיולי משפחות הם הפעילות הטובה ביותר לשבת!