טיול חורף עם פריחת היקינטון לקרני חיטין

**קבוצה סגורה**

מקום


איזור הגליל התחתון המזרחי קרני חיטין ובקעת ארבל.
הטיול הוא על תוואי קטע משביל ישו שמתחיל בנצרת ומסתיים בכפר נחום מהלך של כ 120 ק"מ.

המסלול


מפאתי קיבוץ לביא, לאורך שדות "החיטין" של הקיבוץ דרך גבעת קרני חיטין. ממרום הגבעה תצפית נהדרת על בקעת ארבל והכנרת. שם גם נקווה לראות את היקינטון פורח. מקרני חיטין נרד בתלילות מה אל עבר בקעת ארבל ומתחם נבי שווייב הלוא הוא הנביא יתרו המקודש לדרוזים. נסיים בהליכה לא ארוכה בבקעת ארבל מכפר זיתים לבית הכנסת הקדום של ארבל. תצפית מהיפות בארץ ממצוק/גן לאומי ארבל לעבר בקעת כנרות, תהווה סיום מופלא ליום חווייתי.

אורך המסלול


כ 9 ק"מ, רובו מישורי. ירידה קצרה יחסית בשביל צר ותלול מקרני חיטין לנבי שווייב. למעט הירידה, ההליכה בשבילי עפר רחבים ונוחים.

גלריית תמונות

לוח זמנים

9:00 - פגישה בנקודת כינוס (שתימסר במדויק בווטסאפ) בבית הכנסת הקדום של ארבל. קפה (עלינו), מאפה/כיבוד קל (עליכם). זמן נסיעה משוער ממרכז הארץ לנקודה – כשעה ו40 דקות 9:30 - הקפצה של מיניבוס לתחילת מסלול 10:00 – תחילת הליכה בקיבוץ לביא 14:00 – סיום משוער בארבל. (תיתכן אופציה להשארת חלק מהרכבים בכפר זיתים) 14:00-14:45 - הפסקת צהריים 14:45-16:00 – סיור בבית הכנסתותצפית בגן הלאומי ארבל

אוכל

סנדביץ' לצהריים או כל מרכיב קולינרי אחר מועדף. נשב יחד לאכול תוך שמירה על מרחק לפי התקנות. מומלץ להצטייד בפירות או חטיפי אנרגיה לדרך.

ציוד

הכרחי* - תרמיל עם 2 ליטר מים לפחות לאדם, כובע, נעליים מותאמות להליכה בשטח, רצוי גבוהות שמחזיקות היטב את הרגל והקרסול. (לרוכשים נעליים חדשות רצוי מאד ללכת ולהתרגל הרבה לפני הטיול בשטח). מומלץ : מקלות הליכה (מומלץ מאד ובחום), משקפי שמש, קרם הגנה, מגבונים לחים, נייר טואלט, אלקו ג'ל וכדומה. רשימה זאת מתאימה לכל הטיולים. *הכרחי – אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב למטייל להצטרף לטיול בהיעדר אחד המרכיבים של הציוד ההכרחי או כולם.

ביגוד מומלץ

מכנסיים ארוכים, חולצת דרייפיט קצרה, פליז קל עליון שניתן להסיר ולשים בתרמיל ככל שנתקדם ומזג האוויר יתחמם. מומלץ גם לשים בתרמיל מעיל רוח/גשם קל. נעליים להחלפה להשאיר ברכבים במידה שיצטבר בוץ על נעלי ההליכה.

סמנו תאריך מבוקש וכמה תהיו:

חשוב לדעת
תנאי ביטול
עד 4 ימים לפני מועד הטיול – לא יחויב בדמי ביטול, 3-1 ימים לפני הטיול – יחויב ב 50% ממחיר הטיול, 1 יום לפני הטיול – יחויב ב 100% ממחיר הטיול.
רישום ותשלום מהווים הסכמה לתנאים שמפורטים בדף תנאי רישום והזמנה הצמוד.