טיול יום לקבוצות ולמשפחות

מתחשק לכם לטייל אבל לא מתחשק לכם לינת שטח? רוצים לצאת לטבע אבל לחזור בסוף היום למיטה החמה שלכם? טיולי יום הם הפיתרון בשבילכם!

קמים בבוקר, נוסעים אל היעד, מטיילים, נהנים, מבלים, חווים ובערב חוזרים הביתה עייפים אך מרוצים. נשמע טוב? זה אכן כך! טיולי יום למשפחות וכן טיולי יום לקבוצות הפכו כבר מזמן לאלטרנטיבה ראויה ומקובלת לכל מי שאוהב טיולים אבל פחות אוהב את הלינה באוהלים או בכל מקום שהוא לא בבית. אם אתם חוששים שהחוויה כך פחות עוצמתית, הסירו דאגה מליבכם. אנחנו נדאג לארגן ולתכנן טיול יום מעשיר וממלא שיכלול חוויות רבות והמון כיף, אפילו אם בסופו תחזרו לישון בבית שלכם.

טיול יום למשפחות

טיולי משפחות בשבת הם טרנד חזק במיוחד שמתאים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. מידי שבת בוחרות משפחות רבות להתנתק מהמסכים ולצאת עם הילדים לחוויה שכוללת חיבור לטבע, למידה, צעידה במסלולים והמון כיף. טיולי משפחות נמשכים בדרך כלל על פני כמה שעות כאשר לקראת שעות הערב מתחילים בנסיעה לכיוון הבית. צוות המדריכים של "אלון בתבור" בעל ניסיון רב בארגון והדרכת טיולי משפחות בהתאמה אישית וישמח ללוות אתכם בחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

טיולים למקומות עבודה

כל מקום עבודה שמכבד את עצמו מוציא את העובדים לפחות פעם בשנה ל"יום כיף". רעיונות לימי כיף למקומות עבודה יש בשפע אבל אנחנו כאן כדי לדבר על האופציה המועדפת בעיננו - טיול בטבע! קחו את העובדים שלכם לזמן איכות בטבע, צעדו איתם במסלולים מהנים וזמנו להם חוויות שכנראה לא יהיו להם בשגרה העמוסה שלהם. בנוסף לכיף הגדול שדבר, מסלולי טיול בטבע לצוותי עובדים ומקומות עבודה הם הזדמנות מעולה לגיבוש והחדרת מוטיבציה.

טיולי יום לגמלאים

זה ידוע שלגמלאים יש זמן פנוי בשפע וזה גם ידוע שטיולים בארץ הם הדרך הטובה ביותר למלא אותו. זה מסביר את העובדה שמסלולי טיול לגיל הזהב הפכו מבוקשים ביותר ואהובים על גמלאים מכל רחבי הארץ. נשמח להדריך אתכם במסלולי טיולים לגמלאים, בהליכה נינוחה, אווירה מעולה וחברותא נהדרת. הטיולים שלנו מלווים בהדרכות מרתקות ובסיפורים מעניינים שתמיד כיף לשמוע. נדאג להתאים את מסלול הטיול לצרכים שלכם ולאופי המשתתפים בקבוצה כדי שלכולם תהיה חוויה מהנה במיוחד.