ביחד נתכנן את המסלול ואת הפרטים הקטנים שיהפכו את הטיול למושלם. נצפה בנופים משגעים, נביט בפרחים עונתיים, נשכשך רגלינו במעיינות ובנחלים הקרירים ונהנה מזמן איכות מושלם לכל המשפחה.

טיולי משפחות הפכו בשנים האחרונות לטרנד של ממש ולבילוי המועדף על-ידי משפחות רבות שמחפשות לגוון את ימי השבת שלהם ו"על הדרך" להעניק לילדים חוויה מיוחדת ומשמעותית. אפשר לקרוא לזה טרנד אבל אנחנו מעדיפים להאמין שלא מדובר במשהו חולף אלא בדבר שכאן כדי להישאר ולהמשיך ללוות אותנו עוד זמן רב. מעבר להנאה ולכיף שבהדרכת הטיולים האלו (ויש המון מהם!) הם גם תורמים להנחלת ערכים חשובים של אהבת הארץ והטבע, ועושים זאת בדרך של חוויה בלתי נשכחת. אנחנו ב"אלון בתבור" מארגנים ומדריכים טיולי משפחות לקבוצות גדולות וקטנות ונשמח לצאת ביחד אתכם לטיול בצפון שמותאם בדיוק אליכם.

מסלולי טיול בצפון שמתאימים למשפחות

כדי שטיולי משפחות יהיו באמת חוויה טובה עליהם להיות מותאמים באופן אישי לקבוצה המטיילת. האם אתם קבוצה שאוהבת מסלולים אתגריים במיוחד? או אולי דווקא מעדיפים מסלולים קלילים שאפשר ללכת בהם בניחותא? האם מסלולים עתירי נחלים זורמים הם האהבה הגדולה שלכם? או אולי בכלל טיפוס הרים אקסטרימי? כך או אחרת, צריך להתאים את המסלול לקבוצה ומה שנהדר באזור הצפון הוא שיש הכל מהכל. זה אומר שנוכל להתאים לכם כל מסלול ולדאוג שתהיה לכם חוויה נהדרת ומהנה במיוחד.

טיולי משפחות בצפון בשבת

גם אם אין לכם קבוצה שאליה אתם משתייכים ואתם משתוקקים לקחת את כל המשפחה לטייל, נשמח לעזור לכם במשימה החשובה הזו! אנחנו ב"אלון בתבור" מאמינים כי טיולים מודרכים בטבע הם בגדר חובה ולכולם מגיע ליהנות מהם בכל ימות השנה. גם אם מדובר ביום חורפי קריר וגם אם ביום קייצי שרבי למדי, אפשר לצאת לטייל תוך התאמת המסלול למזג האוויר ולקבוצת המשפחות המטיילת. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיולים השונים שאנו מקיימים באזור הצפון בימי שבת. מדובר בטיולים מגוונים (בכל פעם במקום אחר בצפון) שמתאימים במיוחד למשפחות וכוללים: נופים מרהיבים, הדרכות והסברים מעניינים, חברה טובה וחוויה נהדרת. באתר שלנו תמצאו את כל הפרטים על הטיולים האלו כך שכל מה שנשאר לכם הוא לארוז תיק עם כמה נשנושים ולקחת את כל המשפחה לזמן איכות נהדר.