טיול משפחות מודרך באזור חוף בכרמל

המסלול מתאים לכל המשפחה ומשלב בין למידה חווייתית, סקרנות והמון כיף והנאה

הצטרפו אלינו למסלול ייחודי וחווייתי באזור היפהפה של חוף הכרמל! חברת "אלון בתבור" מתמחה בהדרכת טיולי משפחות, בניהם המסלול הקסום הזה,  אך כמובן שגם ניתן גם לבחור במסלולים אחרים וליצור טיול שמתאים אליכם, לרצונות שלכם ולצרכים שלכם באופן אישי. השבת שלכם הולכת להיות מיוחדת ולא שגרתית!

מסלול "חוף הכרמל" משלב הליכה בטבע, ביקור במבצר עתיק ומסקרן ופעילות מיוחדת שמתאימה לילדים בכל הגילאים (וגם להורים שלהם) ומתקיימת בחוף הים באזור חורבת קרתא. מדובר בטיול קליל ונעים שמתקיים באזור היפהפה של עתלית ונמשך בדרך כלל כשלוש שעות. נתחיל את הטיול בהליכה נעימה בטבע, אל מול נופיו המרהיבים של אזור הכרמל. נבקר במבצר העתיק ונשמע את הסיפור הייחודי של המקום שמצליח לסקרן ולעניין ילדים בגילאים שונים. את הטיול נלווה בהסברים המותאמים לכל המשפחה וכוללים מידע מרתק על ההיסטוריה של המקום.

הטיול מתאים למשפחות עם ילדים צעירים, ילדים בוגרים יותר, בני נוער וגם למבוגרים ללא ילדים ומספק זמן איכות יוצא דופן, נינוח, רגוע ומלא בחוויות שנשמרות לכל החיים. זוהי הזדמנות ייחודית לבלות את השבת באופן קצת אחר ולזמן לילדים בילוי בטבע והכרות עם אזור מרתק ויפהפה בארץ ישראל.

גלריית תמונות