טיול עם ילדים קטנים

אין גיל שהוא גיל צעיר מידי לטיולים בארץ ישראל בדיוק כמו שאין גיל שהוא מבוגר מידי. כל מה שצריך הוא לבחור במסלול מתאים ואז מתרחשים קסמים של ממש

טיול בארץ עם ילדים קטנים הוא חוויה של ממש שיכולה לגרום הנאה לא רק לקטנטנים אלא למשפחה כולה. שימו את הקטנטנים במנשא או בעגלה, או שתלכו איתם יד ביד בקצב שלהם אבל צאו לטייל! לא תאמינו כמה טוב זה יעשה להם ולכם ואיזו חוויה מיוחדת תזמנו לכל המשפחה. נשמח לעזור לכם לארגן את הטיול, להדריך אתכם או לצרף אתכם לאחד מטיולי המשפחות שאנו מארגנים. אנחנו ב"אלון בתבור" מאמינים שאהבת הארץ נרכשת באמצעות טיולים רגליים שמתחילים בגילאים צעירים במיוחד.

מסלולי טיול עם תינוקות וילדים קטנים

כל העניין בטיול עם ילדים הוא לבחור את מסלולי הטיול המתאימים, כאלה שיהיו מהנים גם לילדים וגם למבוגרים. אם אתם מתכננים לטייל עם מנשא לתינוקות אז כנראה שתוכלו לעשות כמעט כל מסלול וברוב המקרים אין הגבלה כלשהי. במידה ואתם מתכננים לטייל ברגל או עם עגלות כן נדרשת התאמה מסוימת ורצוי לבחור מסלולים מותאמים. זכרו שילדים נהנים מהדברים הקטנים ביותר ואם תזמנו להם נוף יפה, מים לשכשך את הרגליים, אוויר צלול וחברה נעימה - זה יהיה מספיק בשביל ליהנות מחוויה ייחודית שתישאר איתם.

טיולי משפחות מומלצים

אחד היתרונות הברורים של ישראל הוא שניתן לטייל בה בכל ימות השנה, גם אם מדובר ביום חורפי ביותר וגם אם ביום שרבי למדי. אם אתם מתכננים טיול משפחות בקיץ מומלץ לשלב בו מעיין או נחל עם מים זורמים כדי שהילדים יוכלו לטבול ולהתרענן. אם מדובר על טיול ביום חורפי תוכלו לשלב בו תצפית לחרמון המושלג או סיור בהרי ונחלי הצפון במקומות שבהם ישנה פריחה עשירה ואפשרות ללמוד, לחקור ולהתבונן בצמחים בארצנו. נשמח לסייע לכם לבחור את המסלול המומלץ ולתכנן חוויה מדהימה לכל המשפחה.

טיול לשבת עם ילדים קטנים

יום שבת הוא יום מושלם לקחת את כל המשפחה ולנסוע לטייל. ביום שבת כולם רגועים יותר, במצב רוח טוב יותר, בלי מחויבויות לעבודה ועם פניות גדולה יותר. במקום להעביר עוד יום שבת מול הטלוויזיה או בגינה הציבורית, צאו לטייל בטבע לשבת של כיף וחוויות לכל המשפחה. לא תאמינו עד כמה הילדים ייהנו וזה עוד לפי שדיברנו על הערכים של אהבת הטבע והארץ שהם יקבלו.