יום טיול בחבל תפן

יום טיול בחבל תפן

מסלול ייחודי המתאים למבוגרים בקבוצות מסוגים שונים: גמלאים, וועדי עובדים, צוותים, קבוצות חברים או כל הרכב אחר שתחשבו עליו. ניתן לבחור במסלול הספציפי הזה אך כמובן שאפשר לבחור במסלולים נוספים ובטיול שיותאם אליכם באופן אישי מ-א' ועד ת'. האהבה לטיולים ולארץ ישראל זורמת בעורקינו ונשמח לחלוק איתכם את הידע והניסיון שלנו, ובעיקר ליהנות ביחד מחוויה רגשית משמעותית.

המסלול מתחיל בחורבת תפן, בתצפית עוצמתית שמשקיפה על כל אזור הגליל המערבי ועל חוף הגליל המערבי. התצפית תחשוף אותנו לנוף מרהיב והיא תלווה בהסברים מעניינים במיוחד. אחד הדברים המיוחדים ביותר במסלול הזה הוא התופעות הגיאולוגיות הקרסטיות הייחודיות למקום שילוו אותנו לאורך המסלול. נצפה בהן, נלמד עליהן וננסה להסביר אותן בצורה מעניינת ומסקרנת. לקראת סיום המסלול נעבור במושב מעונה, שם נמצא מתקן איסוף מים מיוחד במינו שנותר מתקופת המנדט הבריטי. בסיומו של הטיול נבקר בשוק מעלות תרשיחא ונזכה לטעום ממאכלי רחוב ומחוויה הפועלת על כל החושים. שימו לב שהשוק פועל רק בימי שבת.

בטיול הזה, כמו בכל שאר הטיולים שלנו, אנחנו מקפידים על אווירה נינוחה ורגועה ועל הליכה נעימה ובלי לחץ. החוויה חשובה בעיננו יותר מגמיעה וצבירה של קילומטרים והיא תתקיים רק באווירה טובה.

גלריית תמונות

סמנו תאריך מבוקש וכמה תהיו:

חשוב לדעת
תנאי ביטול
עד 4 ימים לפני מועד הטיול – לא יחויב בדמי ביטול, 3-1 ימים לפני הטיול – יחויב ב 50% ממחיר הטיול, 1 יום לפני הטיול – יחויב ב 100% ממחיר הטיול.
רישום ותשלום מהווים הסכמה לתנאים שמפורטים בדף תנאי רישום והזמנה הצמוד.