ימי טיול למקומות עבודה

ימי גיבוש וכיף לעובדים הם הכרחיים וחיוניים כמעט כמו משכורת או כל תנאי סוציאלי אחר.

הערך המוסף שהם מספקים למקום העבודה, וכמובן גם לעובדים, הוא כה גדול עד כי זה ניכר באופן כמעט מידי בכל מהלך העבודה וההתנהלות. עובדים מרוצים יותר וחדורי מוטיבציה גבוהה יותר הם נכס לכל מקום עבודה וטיולי גיבוש הם בדיוק מה שיהפכו אותם לכאלה. כשאנחנו נמצאים בשגרה עמוסה וסואנת היציאה לטיול בטבע יכולה להישאר בגדר חלום רחוק בלבד. אלא שאם זה נעשה מטעם מקום העבודה וביוזמתו זה יכול להתרחש לעתים קרובות יותר ולספק זמן איכות ו"אוויר לנשימה" שאין שני לו. חברת "אלון בתבור" מתמחה בארגון והדרכת טיולים למקומות עבודה ונשמח ללוות אתכם בשבילים היפים ביותר ובמסלולים המיוחדים ביותר.

יום גיבוש לעובדים

אפשר לקחת את העובדים שוב פעם  לסדנא, אפשר גם לתכנן טיול טרקטורונים , או כל כלי אקסטרימי אחר, ואפשר לצאת לטייל בטבע! האופציה האחרונה מתאימה במיוחד לימי כיף לעובדים ומהווה אלטרנטיבה ראויה ביותר לכל הפעילויות המוכרות והסטנדרטיות. טיול בטבע תורם לגיבוש הקבוצה, להנאתה ובעיקר יוצר פעילות לא שגרתית ומאוד מיוחדת. טיול מאורגן כהלכה וכולל מסלולים מיוחדים המותאמים באופן אישי לקבוצת העובדים שלכם יכול להיות חוויה אחרת ולספק להם זמן איכות מושלם.

טיולים מודרכים לקבוצות עובדים

הדרכת טיולים טובה היא כזו שמותאמת באופן אישי לקבוצה שעומדת מולה גם מבחינת תכנון הטיול וגם מבחינת ההדרכות. המדריכים שלנו בעלי ניסיון רב בהדרכת טיולים למקומות עבודה תוך בחירה מדויקת של המסלולים וההדרכות. טיולי בוטיק מיוחדים ומהנים בשבילים סודיים ובנופים מרגשים ועוצרי נשימה. קחו את צוות העובדים שלכם ובואו נצא יחד לדרכים המדהימות, נשמע סיפורים מרתקים, נביט בצמחים, נכיר את בעלי החיים ונהנה מחוויה באמת מיוחדת.

מסלולי טיול ליום כיף של קבוצת עובדים

כשלוקחים צוות או קבוצת עובדים לטייל יש להתחשב ברצונות של כולם או לפחות לחתור לסיפוק מכנה משותף כמה שיותר רחב. קבוצה שכזו יכולה לכלול אחד שאוהב מסעות רגליים ארוכים ומפרכים ואחד שבשבילו זה נחשב לסיוט הגדול. בדיוק בגלל זה המשימה של יציאה לטיול בקבוצה שכזו היא מאתגרת , ועם זאת אנחנו מאמינים שהיא לגמרי אפשרית. יותר משהיא אפשרית היא גם יכולה להיות מפתיעה ומהנה, אפילו לאלו שלא מרבים או לא אוהבים לצאת לטבע. כשבוחרים את המסלולים הנכונים ומקפידים על הדרכה המתאימה לקבוצה יכולה להיוווצר חוויה של פעם בחיים!