מדריך טיולים לקבוצות

ארגנתם אוטובוס, בחרתם מקומות לינה ואפילו מקומות לאכול וכל מה שחסר לכם עכשיו הוא מדריך?

כדאי לדעת שלמדריך יש משקל רב בהצלחת הטיול וממש לא מומלץ להתפשר או להקל ראש בבחירה שלו. מדריך טוב הוא מדריך שייקח אתכם למקומות המיוחדים ביותר, ישתף אתכם בסיפורים הכי מעניינים, יחשוף אתכם לידע חדש ומעשיר ובדרך חווייתית ומעניינת יצליח ליצוק תוכן להליכה. אלו הם בדיוק הדברים שעומדים לנגד עיננו בהדרכות הטיולים שלנו ואנו משתדלים ומתאמצים כדי לספק לקבוצה הדרכת טיולים שתיצור עבורם חוויה מיוחדת.

הדרכת טיולים לקבוצות קטנות

אפשר לצאת לטייל בכל הרכב ובכל גודל של קבוצה. זה כלל לא משנה אם הקבוצה שלכם כוללת מספר מצומצם של משתתפים, עדיין תוכלו ליהנות מטיול חווייתי ומשמעותי. מדריכי הטיולים של "אלון בתבור" הם בעלי סגנון הדרכה שמתאים גם לקבוצה קטנה ואינטימית ומאפשר להם ליהנות מעשיר את הדעת, מרחיב את האופקים ובעיקר מהנה… כי הרי ההנאה בסופו של דבר היא החשובה מכל והיא זו שתביא איתה את שאר הדברים.

מדריך לטיולים של קבוצות עובדים

ארגון טיול לקבוצת עובדים הוא משימה מאתגרת אך כל עוד עושים זאת נכון זו יכולה חוויה עוצמתית במיוחד. חוויה שתגרום לעובדים להנאה גדולה, לעניין, לחיבור לטבע ולערך מוסף שלא יקבלו באף פעילות אחרת. נשמח לעזור לכם במשימה הזו ולבחור ביחד אתכם את מסלולי הטיול והאתרים שנבקר בהם. הדרכות טיולי קבוצות עובדים הן משהו שאנו מרבים לעשות ואוהבים במיוחד. משהו באווירה המיוחדת הנוצרת בין צוות שמבלה בעיקר במקום העבודה הוא מיוחד במינו ואינו דומה לשום דבר אחר. טיולים הם הזדמנות נהדרת לגיבוש קבוצה וליצירת הווי משותף שניתן לשמור עליו גם אחרי שחוזרים הביתה.

מדריך טיולים בצפון

הצפון הוא הבית שלנו והוא ללא ספק בין המקומות האהובים עלינו ביותר שאנחנו תמיד שמחים לטייל בו. מדריכי הטיולים שלנו בקיאים ומנוסים בהדרכות טיולים בצפון תוך הקפדה על בחירת מקומות מיוחדים ויצירת חוויה רגשית מיוחדת לקבוצות המטיילים. הצטרפו אלינו לטיולים בצפון ולביקור במקומות האהובים עלינו שאנחנו בטוחים שגם אתם תתאהבו בהם ברגע. נביט בנופים היפים ביותר שיש, נפגוש אנשים ובעלי חיים ובעיקר נהנה ונשמח.