מדריכים לטיולים באזור הצפון

אם אתם מחפשים ערך מוסף לטיולים שלכם, אם אתם מחפשים חוויה קצת אחרת, העשרה, הנאה והמון עניין - אתם מחפשים מדריך טיולים.

זה נכון שאפשר לטייל לבד, לפעמים זה אפילו כיף ומאתגר יותר, אבל לפעמים אנחנו מחפשים זווית שונה לטיול שלנו. אנחנו ב"אלון בתבור" משתדלים לעשות בדיוק את זה - לעזור לכם לחוות את הטיולים שלכם באופן קצת אחר מבדרך כלל. נלווה אתכם בשבילי הצפון, באתרים ההסטורים, בנופים הירוקים ועוצרי הנשימה, ונשתף אתכם בידע שצברנו לאורך השנים.

מדריך טיולים שמתמחה בצפון

מדריך טיולים מקצועי אמור להכיר ולדעת להדריך בכל אזורי הארץ. יחד עם זאת, לכל מדריך יש את האזור שהוא יותר אוהב, יותר מתחבר ויותר מכיר. בשבילנו הצפון הוא יותר מאזור אהוב במיוחד, הצפון הוא הבית וללא ספק המקום שאנחנו אוהבים להיות בו יותר מכולם. תקראו לזה התמחות באזור הצפון או תקראו לזה ניסיון עשיר זה לא משנה. השורה התחתונה היא האהבה הגדולה שיש לנו לאזור הצפון שנשמח לחלוק איתה איתכם. ניקח אתכם למקומות המיוחדים ביותר, נספר לכם את האנקדוטות המעניינות ביותר, נחשוף אתכם לנופים קסומים שאולי עוד לא פגשתם וביחד נתכנן חוויה צפונית של פעם בחיים.

מדריכי טיולים לתיירים עם ניסיון בהדרכה בצפון

כשמגיעים תיירים מהעולם אין מקום לטעויות. אנחנו, בתור המארגנים או בתור כל מי שיש לו קשר אליהם, חייבים לדאוג שתהיה להם החוויה הכי מיוחדת שאפשר. תיירים מהעולם הם השגרירים שלנו ומעבר לזה שאנחנו ממש רוצים שיהיה להם כיף ונעים, אנחנו רוצים שהם יפיצו את הבשורה הלאה. מדריך טיולים לתיירים חייב להיות בעל שליטה מלאה בשפה האנגלית (או בשפות אחרות), והוא צריך להיות כריזמטי ולהיות בעל ניסיון בהדרכה באזור הספציפי של הטיול. כך ניתן לדאוג שתהיה חוויה מיוחדת במינה שכוללת גם עניין וגם הנאה.

מדריך לטיולי משפחות

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מבינות שטיולים הם דרך מצוינת להנחיל ערכים, לתכנן זמן איכות משפחתי עם ערך מוסף ולזמן חוויות בלתי נשכחות לכל המשפחה. טיולי משפחות הם המומחיות שלנו ב"אלון בתבור" ואנחנו מתכננים אותם בקפידה כדי ליצור טיול שהוא כיף והנאה גם לגדולים וגם לקטנים. אין גיל שהוא מוקדם מידי לטיולים, ובהחלט אפשר לקחת גם תינוקות לטיולי משפחות בצפון או בכל אזור בארץ. טיול משפחות מוצלח הוא טיול שמתאים באופן אישי לאופי המשתתפים, לרצונות שלהם וכמובן גם לצרכים שלהם.