מדריכי טיולים פרטיים

אוהבים לטייל אבל לא אוהבים טיולים המוניים? יש לנו פתרון מצוין שיאפשר לכם ליהנות מחוויה מעצימה רק עם מי שאתם אוהבים.

טיולים פרטיים שמותאמים אליכם באופן אישי.  בלי להתחשב באף אחד אחר, בלי לחלוק את החוויות עם אנשים שאתם לא אוהבים או לא מכירים, ועם המון הנאה וכיף! רק אתם, הטבע ומדריך טיולים פרטי של "אלון בתבור". נשמע טוב? זוהי ללא ספק הדרך הנעימה והמהנה ביותר לטייל בנופיה הקסומים של ארץ ישראל. נתכנן ביחד את המסלול המועדף עליכם, נבקר במקומות שמעניינים אתכם, ונתאים את הטיול רק לכם ולצרכים שלכם. צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה שתשאיר בכם חותם ותחבר אתכם לטבע ולעצמכם.

טיול פרטי בצפון

טיול פרטי הוא הגשמת כל החלומות והוא מתאים גם למי שמעולם לא חשב שיוכל ליהנות מטיול בארץ. אם נדמה לכם שאתם לא אוהבים לטייל, זה רק בגלל שעוד לא עשיתם את זה במתכונת המתאימה. טיולים פרטיים הפכו בשנים האחרונות לאלטרנטיבה ראויה ומועדפת לטיולי קבוצות או טיולי משפחות המוניים והם מיועדים בדיוק לאלו שמחפשים חוויה אינטימית ופרטית. אזור הצפון טומן בחובו קסם מיוחד ואם תסמכו עלינו שניקח אתכם אל המקומות המיוחדים ביותר ונתאים את הטיול בדיוק אליכם, צפוי לכם זמן איכות מושלם.

טיול פרטי לזוגות

יצאתם לסרט, אכלתם במסעדה, הייתם גם במלון באילת ואתם מחפשים את החוויה הרומנטית הבאה שלכם? צאו לטיול! אבל לא סתם טיול אלא טיול זוגי רומנטי שכולל גם הליכה, גם נופים מדהימים, גם טבע עוצר נשימה ובעיקר המון כיף. צוות המדריכים של "אלון בתבור" בעל ניסיון רב בהדרכת טיולים פרטיים לזוגות או לבודדים. אזור הצפון מתאים כמו כפפה לטיולים רומנטיים ויש בו את כל מה שדרוש לזמן זוגי מפנק שכולל גם חיבור לטבע וגם חיבור אחד לשני. בואו לחוות את הצפון עם הפרטנרים האהובים עליכם, אנחנו בטוחים שהאהבה לצפון ואחד לשני תתעצם.

איך בוחרים מדריך טיולים פרטי?

כשיוצאים לטיול פרטי כדאי לבחור בקפידה את המדריך שילווה אתכם. צריך לדאוג שיש לו ניסיון בהדרכה, שהוא חביב ונעים, שאפשר לסמוך עליו ובעיקר שתהיה בינכם לבינו כימיה טובה. אחרי הכל אתם עומדים לבלות הרבה שעות ביחד ואין אנשים נוספים ש"יחפו" עליו במקרה ולא יהיה לכם נעים ביחד. אז איך בוחרים? מומלץ לנהל שיחה טלפונית מקדימה עם המדריך ולבדוק שאתם באמת "באותו הראש". דבר שני, כדאי להציג את הציפיות וההעדפות שלכם מיום הטיול כדי שהמדריך יוכל להתאים את עצמו אליכם ואל אופי הטיול שאתם מחפשים.