מורי דרך לטיול קבוצתי

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונדאג לצוות לכם את מדריכי טיולים מנוסים, כריזמטיים, מעניינים וכאלה שמתאימים להדרכת קבוצות.

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לשבור את השגרה ולצאת לטייל! כי אין כמו טיול בטבע כדי להתמלא באנרגיות, ללמוד, להרחיב את הדעת והאופקים ובעיקר כדי ליהנות מחוויה מיוחדת במינה, כזו שלא חווים בכל יום. עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לקחת את הקבוצה שלכם לטיול שיגרום להם להיזכר כמה טובה היא הפשטות של הטבע וכמה כיף לצאת מאזור הנוחות ולפגוש בפרחים, בעלי חיים, נופים מרהיבים ומסלולים שכיף לצעוד בהם. מורי דרך הם אלו שיעזרו לכם לזמן לקבוצה שלכם את זמן האיכות המושלם הזה.

יוצאים לטיול קבוצתי? קחו מורה דרך שיראה לכם את הדרך!

נכון שתוכלו לטייל לבד וללא מדריך טיולים, במיוחד אם אחד מחברי הקבוצה או המדריכים אוהב טיולים והתנסה בטיולים עצמאיים לא פעם. יחד עם זאת, כשמדובר ביציאה לטיול קבוצתי יש לכם אחריות על כל משתתפי הטיול ולא רק על עצמכם. זה אומר שאין מקום ללקיחת סיכונים מכל סוג ושעליכם לעשות הכל כדי לשמור על הבטיחות וביטחון של חברי הקבוצה. מורה דרך מקצועי ידאג שתצעדו רק במסלולים בטוחים ושהטיול יתנהל בצורה מסודרת ואחראית. כמובן שבנוסף לכך מורה דרך יעשיר את המשתתפים בידע ובהדרכות שיעניקו לטיול ערך מוסף.

מה חשוב לברר כשבוחרים מורה דרך לטיולי קבוצות?

למצוא מורה דרך לטיולי קבוצות זו לא משימה קשה יותר מידי. שוק מדריכי הטיולים מציע מגוון גדול במיוחד של מורי דרך שישמחו ללוות אתכם לאורך הדרך. למצוא מורה דרך מעולה לטיולי קבוצות זו כבר משימה מעט יותר מורכבת ויש כמה דברים שכדאי לברר לפני שבוחרים. חשוב לוודא שיש לו ניסיון בהדרכת קבוצות מהסוג של הקבוצה שלכם. מורה דרך לטיולי גמלאים נדרש לדברים אחרים מאשר מורה דרך לטיולי קבוצת ילדים או קבוצה של מקום העבודה וחשוב להבין את זה. כמו כן במידה ומדובר על טיול מטעם משרד החינוך יש לבחור מורה דרך עם תו תקן שכן במקרים אלו הדרישות הן אחרות. בנוסף לכך כדאי לבקש המלצות על מדריכי טיולים לקבוצות כדי לוודא שאתם בוחרים בטובים ביותר.

טיול עם מורה דרך או בלי - מה באמת ההבדל?

על פי מדינת ישראל (להוציא טיולים של משרד החינוך), אין חוק שמחייב לצאת לטיול בקבוצה עם מורה דרך מוסמך. זה אומר שתוכלו לצאת ללא ליווי מדריך ולטייל באופן עצמאי בקצב שלכם ולפי הרצונות שלכם. יחד עם זאת, ישנו הבדל מהותי בין טיול עם מורה דרך לבין טיול עצמאי והוא לא מתבטא רק בשמירה על ביטחונכם האישי. מורה דרך מוסמך לומד את התחום במשך תקופה ארוכה ורוכש ידע וכלים כדי לעסוק במקצוע. הוא נחשף לתכנים היסטוריים מרתקים, לסיפורים מעניינים, וכמובן גם למסלולי טיול שרבים לא מכירים. את כל אלו הוא חולק עם המשתתפים בטיולים שהוא מדריך ומצליח לזמן להם חוויה יוצאת דופן. אז למרות שנדמה לכם שאתם יכולים לעשות הכל לבד וש"הכל נמצא גם ככה בגוגל", תדעו שמטיילים שיצאו עם מדריך ומטיילים שיצאו ללא מדריך דיווחו על חוויות שונות זו מזו. טיול קבוצתי בליווי מורה דרך הוא טיול מאורגן ומסודר יותר ומעבר לזה הוא טיול שמצליח להגיע לכל משתתפי הקבוצה ולהרחיב את הדעת והאופקים שלהם. וזה בדיוק ההבדל!