סיור מודרך - הדרך הקלה לארגון חוויה מושלמת

צוות המדריכים של "אלון בתבור" מזמין אתכם לטיולים מודרכים בצפון ובאזורים נוספים בארץ. לגלות מקומות שלא הכרתם וליהנות מחוויה מיוחדת במינה.

תקראו לנו משוחדים או תגידו שאנחנו לא אוביקטיביים - זה לא ישנה דבר. אנחנו עדיין נחשוב שסיורים מודרכים הם הדרך הקלה לחוויה מושלמת. נכון שאנחנו מדריכי טיולים ובזה אנחנו עוסקים אבל יצא לנו לפגוש לאורך הקריירה שלנו כל-כך הרבה מטיילים שהסכימו איתנו שהחוויה הטובה ביותר היא זו של טיול מודרך. למה? כי ככה אפשר באמת להכיר את המקום שאתם מגיעים אליו, כי ככה אפשר לצאת לטיול בראש שקט ולהימנע מההתעסקות המיותרת בארגון ודאגה לכל הפרטים, כי ככה אפשר להיות בטוחים שיהיה מעניין לאורך כל המסלול ויש עוד המון סיבות אחרות. אבל איך תדעו אם לא תנסו?

טיול עם מדריך טיולים או טיול עצמאי - מה עדיף?

במדינת ישראל אין חוק שמגביל אתכם לטיולים עם מדריך, מה שאומר שבכל מסלול תוכלו לתכנן טיול עצמאי שלכם בעצמכם וללא ליווי מדריך. השאלה היא מה יותר עדיף ואנחנו מאמינים בלב שלם שסיורים מודרכים הם כדאיים יותר. למדריך טיולים יש ידע עשיר שאפילו בגוגל (שיש לנו כבוד גדול אליו), קשה למצוא. זה אומר שסיורים מודרכים הם מעשירים הרבה יותר ויעניקו לכם ידע רב בהרבה. בנוסף לכך, מדריכי הטיולים יוכלו לקחת אתכם למקומות המיוחדים ביותר, מקומות שכנראה לא הייתם מגיעים אליהם לבד. ואם הסיבות האלו לא "מדברות" אליכם, אז רק נציים שסיורים מודרכים הם בטוחים יותר מכל בחינה שהיא ואם בטיחות עומדת בראש סדר העדיפויות שלכם - אל תצאו לטייל ללא מדריך טיולים מוסמך.

לא טובים בארגון טיולים או לא אוהבים את זה? הנה הפתרון בשבילכם

יש אנשים שנולדו עם מפה ביד וארגון טיולים בא להם בטבעיות. הם יודעים לאן כדאי לנסוע, מה בדיוק לקחת לטיול ואיך לארגן אותו מ-א' ועד ת' כדי שהוא יהיה מושלם. ויש את אלו שלא. אם אתם נמנים על אלו שלא טובים במשימה הזו, או סתם לא אוהבים אותה - סיורים מודרכים הם פתרון נפלא עבורכם. תנו למדריך הטיולים לארגן את הכל ותהיו רגועים שצפויה לכם חוויה נפלאה מבלי שתעבדו קשה מידי בשבילה.

רגע לפני שאתם יוצאים יש משהו ממש חשוב שכדאי לוודא

שימו לב כי סיורים מודרכים הם מהנים ועדיפים אבל למדריך שתבחרו יש חלק חשוב ובלתי נפרד בהצלחת הטיול. לא מספיק לבחור מדריך טיולים וחובה לוודא שזהו מדריך טיולים מומלץ ובעל ניסיון. מדריך טיולים טוב הוא כזה שמצליח לסחוף את משתתפי הטיול אחריו, כזה שיש לו ידע רב והכרות עם המון מסלולי טיול ברחבי הארץ. חפשו המלצות על מדריכי טיולים ובחרו מדריך שמתאים לאופי המשתתפים. זה יכול להיות מדריך לטיולי גמלאים, מדריך לטיולי משפחות, מדריך טיולים לקבוצות מחו"ל, מדריך לטיולי בני נוער וכו'...  בחרו מדריך שמתאים לסוג הטיול שלכם ותראו כיצד זה הופך את הטיול למושלם.