רעיונות לטיולי חגים

רעיונות לטיולי חגים

המזל הוא שבחגים יש כל-כך הרבה ימי חופש כך שתוכלו ליהנות גם מארוחות משפחתיות וגם מטיולים ולא לוותר על שום דבר. אנחנו ב"אלון בתבור" מאמינים שכל זמן הוא זמן טוב לטיולים, אבל החגים בארץ הם זמן מושלם במיוחד. שתי תקופות החגים העיקריות (ראש השנה ופסח) "נופלות" בדרך כלל על מזג אוויר מצוין שמאפשר טיולים בכל אזורי הארץ. ריבוי ימי החופש הוא הזדמנות מצוינת לתור את ארצנו לאורכה ולרוחבה וליהנות מחוויה יוצאת דופן לכל המשפחה.

מסלולי טיול עם מים - חוויה לכל המשפחה

כשאתם מתכננים טיול משפחתי בחגים עליכם למצוא מסלול שידבר אל אנשים בכל הגילאים. גם אל הסבתא המבוגרת, גם אל הדודה מחו"ל וגם אל הדור הצעיר שלא תמיד יש לו כל-כך הרבה סבלנות לשמוע סיפורים והדרכות. מסלולי טיול עם מים הם הפתרון! אלו יכולים להיות נחלים, מעיינות, בריכות טבעיות או מסלול טיול בחוף הים. הקפידו להתאים את דרגת הקושי ליכולות של משתתפי הטיול ואל תשכחו להצטייד בנעליים מתאימות, כובע, מים וכל מה שדרוש לטיול ממושך בטבע.

טיולי פריחה - לפגוש את הצבע בטבע!

תקופות החגים מזמנות לנו פריחות בשלל סוגים וצבעים. בתקופות החגים של הסתיו ניתן לראות את פריחת החצב למשל, בחג החנוכה נפגוש בכלניות באזור הנגב, בט"ו בשבט בשקדיות, ובחגי האביב אפשר לפגוש פרחים בשלל צבעים בכל אזורי הארץ. החגים הם הזדמנות מצוינת לצאת לטבע ולהתרשם מהפריחה המשגעת שמזמנת לנו הארץ היפה שלנו. חפשו מסלולי טיולי פריחה בהתאם לעונת השנה הרלוונטית ותראו כיצד יציאה לטבע יכולה להיות חוויה צבעונית ומהנה במיוחד.

למה ממש לא כדאי לוותר על מדריך טיולים בטיול שלכם?

כמובן שתוכלו לצאת לטייל ללא ליווי מדריך בתקופת החגים ובכל זמן אחר, אבל אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת ואיכותית, משהו שלא חווים בכל יום, טיולים מודרכים הם אפשרות מצוינת. מדריך טיולים יכול להפוך טיול "רגיל" לחוויה מיוחדת שפועלת על כל החושים. הוא יספר לכם את הסיפורים הכי מעניינים, יצעיד אתכם בשבילים הכי יפים וידאג שתיהנו מהרגעים הכי מיוחדים שכנראה לא תוכלו להגיע אליהם לבד. מדריך טיולים מוסיף לטיול ערך מוסך רב ומשמעותי וזו הדרך הטובה ביותר לדאוג שטיול החגים שלכם יהיה חגיגי באמת.