שביל ישראל - בין חורבת רקית לחניון נחל אורן או עין הוד

יום טיול מהנה וחווייתי באזור הר הרמל. פריחה משגעת, נופים מרהיבים ותצפית בלתי נשכחת. שעות של הנאה בטבע עוצר נשימה.

מסלול שביל ישראל הוא ארוך וממושך אבל ממש אין צורך להתחייב לכולו. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ליום טיול בקטע יפה במיוחד של השביל שמתחיל בחורבת רקית ומסתיים בחניון נחל אורן או בעין הוד (בהתאם לרצון וליכולת שלכם).

פנו לעצמכם כמה שעות של ובואו למסע מהנה, אתגרי לפרקים, ומדהים לאורך כל הדרך. המסלול יוצא מחורבת רקית וממשיך במגמת ירידה מעל אפיקו המרהיב של נחל אורן. בדרך נעבור דרך מערת ישח וצנירי סלע מרשימים ביותר. בדרך תלווה אותנו פריחה מרהיבה של צבעונים (בעונה) ופרחים נוספים משלל סוגים וצבעים.

לאחר מכן נמשיך אל תצפית מיוחדת במינה ממצוק סלע ונביט על חוף הכרמל ונחל אורן. אחרי שנתפעל וננשום אוויר צלול נתחיל בירידה מעט מאתגרת (אך מאוד מהנה וחווייתית), בין סלעים ונקיקים אל אפיק הנחל וחניון נחל אורן.

בנקודה זו נוכל לסיים את המסלול עייפים אך מרוצים ונוכל לבחור להמשיך אותו עוד קצת ולסיים בעין הוד. הכל תלוי ברצון וביכולת כאשר שתי נקודות הסיום מספקות עניין, אתגר , הנאה והמון חוויות.

את המסלול ילוו הדרכות והסברים על המקומות שנעבור בהם, על אוצרות הטבע שנפגוש וכמובן אנקדוטות מעניינות במיוחד. הטיול מתקיים באווירה נינוחה ורגועה, בחברה נהדרת, בקצב שלנו, בלי לחץ ועם דגש גדול על הנאה וחוויה.

עלות הטיול: 60 ש"ח למשתתף

תיתכן השתתפות בתשלום עבור מונית להקפצת נהגים (כ 20 ₪) ועבור ארוחה מוזמנת לשטח (כ 50 ₪)

הרשמה בטלפון : 052-4713628 פנינה ורסאנו

גלריית תמונות