שירותי הדרכת טיולים למוסדות

בין אם מדובר בקבוצת תלמידים, בצוות עובדים, בקבוצת חברים, או בחבורה של משפחות - טיולים הם ללא ספק הבילוי הכי טוב שתוכלו לספק להם

טיולים בארץ מאפשרים לפגוש ולהכיר מקומות מיוחדים, נופים מרהיבים, אנשים מעניינים, וסיפורים היסטוריים מרתקים. טיולים הם הזדמנות מעולה להתחבר לטבע, לנשום אוויר צח וליהנות מזמן איכות שאי אפשר ליהנות ממנו בכל יום. חברת "אלון בתבור" מארגנת ומדריכה טיולים חווייתיים שמותאמים באופן אישי לקבוצה. צוות המדריכים המנוסה של "אלון בתבור" ישמח לקחת אתכם למסע מופלא שיאפשר לכם יציאה מהשגרה וצבירת רגעים וזיכרונות בלתי נשכחים.

מדריכי טיולים לימי כיף לעובדים

אין דרך טובה יותר להפוך ימי כיף לעובדים למלאים בכיף מאשר טיולים בארץ! זה מתאים לעובדים בכל התחומים וזה מאפשר לתכנן יום כיף מיוחד ולא שגרתי. יום כיף נועד כדי להוציא את העובדים מהשגרה הרגילה שפעמים רבות כוללת משרדים אפורים וחללים סגורים. טיולים בטבע הם בדיוק מה שדרוש למשימה הזו ואם מקפידים לתכנן טיול שמותאם לאופי של העובדים, זו יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת. ב"אלון בתבור" מחכים לכם מדריכי טיולים מנוסים וכריזמטיים שאוהבים את העבודה שלהם וישמחו לחלוק איתכם את האהבה לטיולים ולטבע.

מדריכים טיולים למוסדות חינוך

טיולים שנתיים, סיורים מודרכים לבתי ספר, ימי טיול לקייטנות ושאר הטיולים המיועדים למוסדות חינוך דורשים מדריכי טיולים עם תו תקן. חוקי משרד החינוך בנושא טיולים הם ברורים ולא ניתן לסטות מהם. מדובר בעניינים של ביטוח ודאגה לשלומם של התלמידים ולכן אם אתם מארגנים טיולים למוסדות חינוך עליכם להקפיד על כך ביתר שאת. בחרו מדריכים מוסמכים עם תו תקן ורישיון להדריך טיולים של מוסדות חינוך מכל הסוגים.

מדריכי טיולים לקבוצות מחו"ל

כשבאים תיירים מחו"ל לארץ יש רצון וצורך להראות להם את המקומות היפים ביותר, המיוחדים ביותר והמעניינים ביותר. צוות המדריכים של "אלון בתבור" ישמח לתכנן איתכם טיול מהנה ומדויק שמתאים בדיוק לקבוצת התיירים הספציפית. בואו להראות להם את אוצרות הטבע והמסלולים היפהפים שזכינו בהם. טיולים בטבע אהובים במיוחד על קבוצות תיירים מחו"ל שנהנות לפגוש בנופים מיוחדים ומזג אוויר נפלא (רוב השנה…).