שירות ארגון טיולים מא´ ועד ת´

החל משלב הזמנת האוטובוס, דרך בחירת המסלולים המדויקים עבורכם ועד שתחזרו הביתה עייפים אך מרוצים. קחו תרמיל, קחו מקל ובואו נצא לטייל! מבטיחים לדאוג שיהיה מושלם.

יש אנשים שטיולים באים להם בקלות. כאלה שעוד לפני שתסיימו להגיד להם "בואו נצא לטיול", הם כבר יהיו על האוטו, מוכנים ומאורגנים עם כל הציוד הדרוש. הם ידעו איזה מסלול הם יעשו, איך מנווטים אליו, כמה זמן הוא לוקח, ואיפה הכי כדאי לאכול בסוף. הם גם ידעו איפה כדאי לישון באזור, איזה סיפורים היסטוריים התרחשו במקום ואיזה פרחים וצמחיה ניתן למצוא בו בכל עונה בשנה. ויש את אלו שאמנם אוהבים ונהנים לטייל, אבל כל הארגון וההפקה הם ממש לא בשבילם. כל-כך לא בשבילם עד שהם יעדיפו לוותר מראש על יציאה לטיול. ואנחנו אומרים שאף אחד לא צריך לוותר על חוויה כזו מיוחדת לגוף ולנפש ושבדיוק בשביל זה אנחנו כאן. חברת "אלון בתבור" מתמחה בארגון טיולים מ-א' ועד ת'.

ארגון טיולים למשפחות

אם אתם מחפשים ליצור לילדים שלכם חוויות וזכרונות שילוו אותם תמיד, טיולים הם הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. בעידן בו המסכים השתלטו על כל חלקה טובה בחיינו, זו חובה לדאוג לעצור לרגע ולצאת לטבע. מרגישים שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל? צרו איתנו קשר. ביחד נבחר מסלולי טיול למשפחות ונארגן טיול מוצלח שכולם ידברו עליו גם הרבה זמן אחרי שיסתיים.

מדריכי טיולים לקבוצות

חלק בלתי נפרד מהמשימה של ארגון טיול מוצלח הוא בחירת מדריך מיומן ובעל ניסיון. נכון שאתם יכולים לטייל בעצמכם וללא ליווי, אבל הדרכות טיולים נותנות ערך מוסף ומעצימות את כל החוויה. זה נכון ומשמעותי במיוחד כשמדובר בארגון טיולים לקבוצות. בטיולים אלו יש למדריך יכולת לרכז את הקבוצה ולהוביל את המשתתפים לחוויה מוצלחת במיוחד. צוות המדריכים שלנו בעל ניסיון רב בארגון והדרכת טיולי קבוצות וישמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך, כולל שלב הארגון.

חברה לארגון טיולים בצפון

אולי אנחנו משוחדים, ואולי לא ממש אובייקטיביים, אבל אנחנו משוגעים על הצפון. אנחנו חושבים שמדובר באזור כל-כך קסום ומיוחד שמפתיע בכל פעם מחדש, גם את אלו שמבקרים בו בתדירות גבוהה. רוצים לראות בעצמכם על מה אנחנו מדברים? תנו לנו לקחת אתכם למסע קסום ומרתק בארץ הצפון. נעזור לכם לארגן את הטיול מראשיתו ועד סופו ונדאג שתגלו את המקומות המיוחדים ביותר.