שלושת הדברים שאין טיול מושלם בלעדיהם

אם אתם חולמים על טיול מושלם, על חוויה מהנה לכל המשתתפים, על שבירת שיגרה בצורה הכי מיוחדת שיש, ועל זמן איכות יוצא דופן- הגעתם למקום הנכון

צוות המדריכים של "אלון בתבור" חשב וחשב והגיע למסקנה מהם שלושת הדברים שעושים טיול מושלם. וחשבתם שלא נחלוק את כל הסודות איתכם? ברור שנחלוק! הרי המטרה והחזון שלנו הם שכולם ייהנו מטיולים ויבינו שאין מקום טוב כמו הטבע בשביל לעבור חוויה מיוחדת ומהנה לכל החושים. אז הנה הרגע לחשוף את כל שלושת הדברים האלו. אם תקפידו שהם יהיו בטיול שלכם, צפוי לכם טיול שהוא כל כולו כיף והנאה.
מסלול טיולים מדויק ומתאים למשתתפי הטיול
בחירת המסלול לטיול שלכם היא כנראה הדבר המרכזי בהצלחת הטיול. יש כל-כך הרבה אפשרויות של מסלולי טיול בארץ ובחירה מדויקת של המסלול תשפיע באופן ישיר על ההנאה של המשתתפים. אז איך עושים את זה נכון? קודם כל בוחנים את כל מי שמגיע לטיול, את תחומי העניין שלהם, את ההעדפות שלהם ואת היכולות הפיזיות שלהם. המסלול צריך להתאים כמובן גם לעונת השנה אך גם לתכונות הייחודיות של המשתתפים. בחרו מסלול שיכול לקלוע למכנה המשותף של כמה שיותר משתתפים ודאגו שיהיה בו גם נוף יפה, גם סיפור היסטורי או סיפור מעניין אחר, גם צמחים ובע"ח וגם עניין מעבר להליכה וליציאה לטבע.
חברה טובה
בהנחה שאתם לא מארגנים טיול לעצמכם ולשותף אחד נוסף, לחברה שתארגנו לעצמכם יש השפעה רבה על הצלחת הטיול. זה לא משנה אם מדובר על טיול משפחות, טיולי פנסיונרים, טיולים של מקומות עבודה או כל סוג אחר של טיול. מה שמשנה הוא שהחברותא תהיה נעימה, שהמשתתפים יהיו סבלניים אחד לשני ושהדינאמיקה בניהם תהיה טובה. איך תדאגו לזה? אנחנו סומכים עליכם שתדעו בדיוק עם מי לצאת לטיול כדי שזה יהיה מהנה... אנחנו כאן רק כדי להזכיר שלמשתתפי הטיול ולאנרגיות שהם יביאו איתם יש חלק גדול בהצלחת הטיול.
מדריך טיולים מוצלח
יש שיגידו שהחלק של בחירת מדריך טיולים הוא החשוב ביותר ושבלעדיו טיול לא יכול להיות מושלם. אנחנו מאמינים שזה שילוב בין שלושת הדברים שציינו, אך בהחלט מכירים במרכזיות של מדריך הטיולים שתבחרו. מדריך טיולים טוב הוא מדריך עם ניסיון בתחום של הדרכת טיולים, מדריך כריזמטי שמצליח לסחוף את משתתפי הטיול אחריו. מדריך גמיש שיכול להתמודד גם עם הפתעות בלתי צפויות וכמובן גם מדריך טיולים שמעיר מסלולי טיול רבים ואת המקומות המיוחדים ביותר שלא הייתם יכולים להגיע אליהם לבד. על המדריך להצליח לעניין ולסקרן את משתתפי הקבוצה בסיפורים, אנקדוטות, מידע רלוונטי או כל פרט אחר שיתרום להרחבת הדעת והאופקים ויהפוך את הטיול לחוויה מיוחדת.