שלוש סיבות לצאת לטייל בשבת

בכל שבוע זה קורה מחדש. לקראת יום חמישי מתחילות המחשבות של "מה עושים בשבת?"

הדיון והמחשבות מתקיימות כמעט בכל משפחה והאפשרויות הן כל-כך רבות ומגוונות עד שלעתים מרוב רעיונות לא יוצא דבר ונשארים בבית. "נלך לבקר משפחה?", "נעשה שבת רגועה ונטייל בשכונה?", "ניקח את הילדים לסרט או להצגה?" ועוד ועוד רעיונות לבילויים צצים להם בכל שבוע מחדש בניסיון להפוך את השבת למיוחדת ומהנה. ועל טיול בשבת כבר חשבתם? אנחנו לא מדברים על טיול בשכונה וגם לא טיול במרכז קניות. טיול בחיק הטבע! במסלול יפהפה וחווייתי שמותאם אליכם, לצרכים ולרצונות שלכם. הנה שלוש סיבות טובות לצאת לטיול בטבע בשבת. ואל תשכחו שאנחנו ב"אלון בתבור" נשמח ללוות אתכם לפני הטיול ולהדריך אתכם במהלכו כדי שהחוויה תהיה מעצימה ומהנה אפילו יותר.

חוויה לכל המשפחה

אומרים שחוויות ילדות נשמרות לכל החיים. אומרים שמה שיקרה לילדים שלנו ילווה אותם כל החיים ויעצב אותם. בדיוק בגלל זה עליכם, כהורים, לזמן לכם חוויות מיוחדות שיישארו איתם גם כאשר יתבגרו. טיולי משפחות בשבת הם בדיוק הדרך שלכם לעשות זאת וזוהי כבר סיבה נהדרת לצאת לטייל בשבת. קחו את כל המשפחה ודאגו לעצמכם לזמן איכות בטבע, להכיר את הארץ ולאהוב אותה ובעיקר ליהנות מרגעים משותפים מיוחדים שישמרו בזיכרון האישי שלכם. וזה עוד לפני שדיברנו בכלל על הכיף הגדול שמחכה לכם בשבתות.

הזדמנות להתנתק מהמסכים ולהתחבר לטבע

בעידן שלנו, בו המסכים מאיימים לכלות את הזמן הפנוי שלנו, יש צורך מהותי להתנתק מהם. אז נכון שכשאנחנו נמצאים בבית המשימה הזו לא קלה ובדיוק בגלל זה צריך לצאת מהבית. כל העניין הוא ליצור אלטרנטיבה ראויה למסכים ולגרום לכל בני המשפחה ליהנות מפעילות אחרת. טיולים בשבת הם הזדמנות מעולה להתנתק מכל המסכים ולבחור בבילוי קצת אחר וחווייתי הרבה יותר.

לחנך בדרך חווייתית

המשימה הקשה ביותר שעומדת בפני הורים היא חינוך לערכים. זו משימה מורכבת שלא תמיד אנחנו מוצאים את הדרכים הנכונות לעשות זאת. אולי לא ידעתם אבל טיולי משפחות (וטיולים בכלל) הם הזדמנות מצוינת להנחיל ערכים בדרך חווייתית ונעימה. אהבה לארץ, אהבה לטבע, שמירה על הטבע, חברות, עזרה לאחרים והנאה מהדברים הקטנים הם רק חלק מהדברים שאפשר לקבל מטיולים בשבת ולכן אתם פשוט חייבים את זה לעצמכם ולמשפחה שלכם.