תכנון, ארגון ותיאום טיולים לפי הזמנה

אתם מאוד רוצים לצאת לטייל אבל פחות רוצים לארגן את הטיול?

התמודדות עם בחירת מסלולים, מציאת אוטובוסים, מקומות לבקר בהם וכל מה שדרוש לארגון טיול מוצלח אינה המומחיות שלכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ארגון ותכנון טיולים הם המומחיות שלנו והאהבה הגדולה שלנו שממש נשמח לחלוק איתכם. נלווה אתכם יד ביד החל מהשלב הראשון ועד שתחזרו הבית עייפים ומרוצים. טיול מוצלח הוא טיול שמותאם אליכם ואל הצרכים והרצונות שלכם באופן אישי, כזה שתוכנן בקפידה כדי לספק לכם הנאה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת. רק כאשר מתאימים את הטיול לאנשים שעומדים לצאת אליו אפשר להבטיח חוויה טובה והמון כיף ובדיוק לכך אנחנו מכוונים ומשתדלים.

טיולים מאורגנים בהזמנה

יש קבוצת מטיילים שאוהבת מסעות רגליים ארוכים ומפרכים וקבוצה שתעדיף מסלולים קצרים יותר, יש אחת שתרצה לבקר בהמון אתרים היסטוריים ואחרת שתרצה לראות טבע וכמה שיותר ממנו. לכל קבוצה ישנן העדפות אחרות והסוד לטיול מוצלח הוא ארגון ותכנון התואם להעדפות של כל קבוצה. רק כך אפשר ליצור חוויה טובה שזכורה לחיוב. נשמח לשמוע מהן ההעדפות שלכם ומהם הדברים החשובים לכם ולארגן לכם את הטיול המושלם. אתם רק תדאגו לתיק ולנעליים נוחות...

הפקת טיולים בהתאמה אישית

העניין עם טיולים בארץ (בדרך כלל) הוא שכולם מאוד אוהבים אותם ומאוד נהנים בהם אבל לא כולם "בנויים" להתמודד עם שלב הארגון וההפקה שלהם. זוהי, בעיננו, ממש לא סיבה לוותר על האושר והכיף שבטיולים אלא רק "תירוץ" להיעזר בנו שנסייע לכם במשימה הזו. אנחנו כאן כדי שהטיול יצא לפועל וכדי שאתם תוכלו ליהנות מחוויה מיוחדת במינה של יציאה לטבע וביקור במקומות מדהימים.

הדרכת טיולים בהתאמה אישית

להדרכת הטיולים יש משקל חשוב בהצלחתו. ההדרכה צריכה להיות מותאמת לקבוצה שמגיעה לטיול וככל שיווצר חיבור, כך יכולה להיות חוויה טובה יותר. הדרכה של טיול נחשבת לטובה אם היא הדרכה מעניינת, מסקרנת, מגוונת, מחדשת ומרגשת. כזו שיוצרת עניין ומביאה למטיילים ערך מוסף, הנאה וכיף. מדריכי "אלון בתבור" בעלי ניסיון רב בהדרכת טיולים תוך התאמתם לקבוצת המטיילים ויצירת חוויה מיוחדת במינה.