הדרכת טיולים בצפון

השבילים הנסתרים, הנופים הכי יפים, הסיפורים המעניינים, האתרים המרתקים, והמסלולים שמתאימים בדיוק בשבילכם!

הצטרפו אלינו לטיולים מודרכים באזור הצפון, טיולים מתוכננים ומאורגנים שמותאמים אליכם באופן אישי. גם אם ביליתם אינספור פעמים בצפון וגם אם נדמה לכם שהפכתם כל אבן, תמיד יש מה לראות ותמיד כיף לחזור למקומות האהובים. חברת "אלון בתבור" מתמחה בארגון והדרכת טיולים בצפון תוך הקפדה על יצירת חוויה משמעותית, הנאה והמון כיף.

מדריך טיולים לקבוצות

הדרכות טובות ומעניינות יכולות להפוך כל טיול "סטנדרטי" לטיול בעל עומק וחוויה משמעותית הרבה יותר. אנחנו ב"אלון בתבור" מאמינים שלאופי ההדרכה, ליצירתיות המדריך ובעיקר לאהבה שלו לתחום - יש השפעה גדולה על הצלחת הטיול ועל הנאת המשתתפים. נשמח להדריך אתכם במסלול שתבחרו או לתכנן ביחד איתכם מסלול ייחודי בצפון הארץ. מסלול שמתאים לאופי הקבוצה שלכם, לרצונות שלכם, לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם.

מדריך לטיולי משפחות בצפון

טיולי משפחות הן דרך מצוינת להקנות לילדים ערכים של אהבת הטבע ואהבת הארץ, וכמובן גם כדי לזמן להם חוויות מהנות וזמן כייפי. הדרכת טיולי משפחות מעניקה לטיול ערך מוסף ומאפשרת למידה מעשירה וחווייתית. הדרכת טיולי משפחות בצפון היא בין הדברים האהובים עלינו ביותר : המפגש עם ילדים בגילאים שונים, עם ההורים שלהם, האווירה החברית המיוחדת והאנרגיות המדהימות שיש בטיולים מסוג זה הם משהו שלא ניתן להסביר במילים. הדרכות טיולי המשפחות שלנו מתוכננת לאחר מחשבה עמוקה במטרה לספק הנאה לכל המשפחה והיא כוללת הסברים מותאמים, הדרכות מסקרנות ופעילויות מוכוונות כשהמטרה העליונה היא הנאה.

סיורים מודרכים בצפון

מה שיפה באזור הצפון הוא שתמיד כיף לחזור אליו ותמיד אפשר לגלות דברים חדשים. גם אלו שמרבים לטייל באזור מעידים על עצמם (וגם אנחנו!) שבכל פעם הם שמחים לחזור למקומות שכבר ביקרו בהם ולגלות עליהם דברים חדשים. אנחנו מלווים סיורים מודרכים בצפון המותאמים באופן אישי לכל קבוצה : טיולי גמלאים, טיולי קבוצות, טיולי משפחות, סיורים של מקומות עבודה ועוד... יש לנו מסלולים קבועים וישנה אפשרות להתאים מסלול ייחודי וספציפי אליכם. ההדרכות שלנו כוללות העשרה, למידה, התבוננות, סקרנות ובעיקר כיף! נשמח לחבור אליכם ולצאת ביחד לטיול מהנה וחווייתי.