מדריך טיולים למשפחות

פעם בחודש זה קורה. אתם נפגשים בנקודה שקבעתם עם שאר המשפחות שחברות בקבוצה ומבקרים בכל פעם במקום אחר.

אתם נהנים מהטבע והנוף, הולכים במסלולים מיוחדים, נהנים מהחברה והילדים בכלל מאושרים, אבל משהו חסר. הייתם רוצים לדעת מה זה הפרח הזה שגדל פה, מה הסיפור שעומד מאחורי האתר שביקרתם בו, ואיך בדיוק מגיעים למעין הסודי הזה שכולם מדברים עליו. המצב הזה יכול להיפתר בקלות רבה והטיולים שלכם יכולים לקבל שדרוג משמעותי עם מדריך לטיולי משפחות. מדריך שילווה את הקבוצה החביבה שלכם ויעשיר אתכם בידע ובחוויות מיוחדות במינן. מדריכי הטיולים של "אלון בתבור" מלווים טיולי משפחות של קבוצות בסדרי גודל שונים תוך הקפדה על הדרכות מרתקות, יצירתיות ומלאות חוויות שמתאימות לכל המשפחה.

מדריכי טיולים לקבוצות משפחות מטיילות

קבוצות משפחות מטיילות הפכו לטרנד חזק במיוחד בשנים האחרונות ונדמה כי בכל שבת "שוטפות" קבוצות משפחות את ארצנו הקטנטונת מצפון ועד דרום. הטרנד הזה הוא בהחלט מבורך והוא זה שיזמן עבור הילדים שלכם את זכרונות הילדות היפים ביותר. נשמח לקחת חלק בטיולי המשפחות שלכם ולהדריך אתכם בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. ההדרכות שלנו מותאמות באופן אישי לכל קבוצה במטרה לגרום לעניין, סקרנות ובעיקר לכיף גדול.

מדריך טיולי משפחות בצפון

אזור הצפון הוא כל-כך עשיר ומגוון כך שבכל פעם שנבקר בו נוכל לטעום מחוויות חדשות, גם אם ביקרנו במקום המון פעמים. אנחנו ב"אלון בתבור" חיים ונושמים את אזור הצפון ומעידים על עצמנו שאנחנו מכירים כמעט כל אבן בו… נשמח לקחת אתכם אל המקומות היפים ביותר באזור, לשתף אתכם בידע ובסיפורים המעניינים ביותר וליצור עבור הקבוצה שלכם טיול משפחות מהנה במיוחד. ההנאה שלכם היא ההצלחה שלנו ואנחנו מקפידים על הדרכות חווייתיות שמצליחות לעורר עניין בגדולים ובקטנים בו זמנית.

איך בוחרים מדריך לטיולי משפחות?

אומרים שלמדריך חלק בלתי נפרד מהצלחת הטיול ושגם אם המסלול יהיה המסלול היפה ביותר והקבוצה תכיל את המשתתפים הסקרנים והחביבים ביותר, זה לא תמיד יספיק. מדריך טיולים מומלץ הוא כזה שמצליח ליצור חיבור בינו לבין הקבוצה, לעורר ולסקרן את המשתתפים ולזמן עבורם שלל חוויות בלתי נשכחות. כדי לבחור מדריך טיולים המתאים לטיולי משפחות יש לוודא שיש לו ניסיון בהדרכת טיולים לקבוצה עם משתתפים בגילאים שונים.